Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2026 | 07:56   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: b&w Matrix 804 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
LoudandClear
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Eget ønske!

Bruger siden: 27 Februar 2011
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 963
Sendt: 01 November 2011 kl. 19:13 | IP-adresse registreret  

meget simpelt og hurtigt spørgsmål: hvad ligger de i til salgspris som brugt?

og er de til at få reservedele til hvis diskanten knækker af på toppen fx? :)

MvH Jonas
Til top Vis LoudandClear's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af LoudandClear
 
Clemensen2k
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 25 Juli 2010
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 141
Sendt: 01 November 2011 kl. 19:30 | IP-adresse registreret  

Prisen på dem til salg på DBA er for dyre i forhold til de reparationer der skal laves før de kan bruges. Jeg ved ikke noget om
det med reservedele, men det plejer at være muligt for B&W
Til top Vis Clemensen2k's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Clemensen2k
 
LoudandClear
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Eget ønske!

Bruger siden: 27 Februar 2011
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 963
Sendt: 01 November 2011 kl. 19:34 | IP-adresse registreret  

ja det er lige netop dem jeg mener. men hvis jeg nu kan fikse dem hvad ligger prisen så på? der er jo et par i ksb til 4500 men
er det for dyrt? :P

MvH Jonas
Til top Vis LoudandClear's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af LoudandClear
 
Clemensen2k
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 25 Juli 2010
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 141
Sendt: 01 November 2011 kl. 19:42 | IP-adresse registreret  

Jeg tror 4500 er for højt - men måske en okay start pris, hvis man antager bud ala Den Blå Avis. Men det afhænger meget af,
om der lige er den rigtige køber - Der er jo ikke ret mange i omløb.

Hvis du ville købe den for at tjene på at sælge den videre tror jeg det er en dårlig idé.
Til top Vis Clemensen2k's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Clemensen2k
 
Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
Lyd og Billed Vodskov

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 7545
Sendt: 01 November 2011 kl. 20:17 | IP-adresse registreret  

LoudandClear skrev:
meget simpelt og hurtigt spørgsmål: hvad ligger de i til salgspris som brugt?

og er de til at få reservedele til hvis diskanten knækker af på toppen fx? :)

MvH Jonas

Reservedelene, dvs. beslaget til at holde diskanten, fåes ikke mere. Men de kan jo fæstes med noget andet - de er tunge nok til at de ikke blot ryger af, og de sider stadig nede i en "fatning".

Prisen er ikke skræmmende hvis ellers resten står i pæn stand.



__________________
Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
Til top Vis Ronin's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ronin
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes