Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2026 | 13:57   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: Audiovector m3 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
LoudandClear
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Eget ønske!

Bruger siden: 27 Februar 2011
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 963
Sendt: 03 November 2011 kl. 16:03 | IP-adresse registreret  

nu har jeg kigget lidt efter sådan et par og jeg kunne godt tænke mig at hører lidt om jeres mening af lyden. jeg ved godt det
er en højttaler der har lidt år på bagen og den skal ikke sammenlignes med nyere audiovector ht'ere for m3'eren ligger lige
indenfor mit budget! jeg hører alt slags musik og lige nu består mit anlæg af en cambridge 740a, Cambrdige DAC 3 og en
garrad dd75 pladespiller.

derud over har jeg et andet spørgsmål: hvorfor er nogen af modellerne månteret med plastik bag på og andre almindeligt træ?


MvH Jonas
Til top Vis LoudandClear's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af LoudandClear
 
greg
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 27 December 2003
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 337
Sendt: 03 November 2011 kl. 17:53 | IP-adresse registreret  

Jeg har haft mine M3 Signature i årevis og kan varmt anbefale dem. Utroligt dynamiske og fyldige i lyden. Den bedste forstærker jeg har
hørt dem med er en Densen - det er et helt vildt godt match i mine ører. Kvaliteten af højttaleren er meget høj. Synes du skal gå efter
Signature eller Avantgarde modellerne.
Til top Vis greg's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af greg
 
LoudandClear
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Eget ønske!

Bruger siden: 27 Februar 2011
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 963
Sendt: 03 November 2011 kl. 18:08 | IP-adresse registreret  

hvilken en af de 2 er billigst? :) er der ikke en model der bare hedder "m3" uden super, signiture eller avantgarde? :)
Til top Vis LoudandClear's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af LoudandClear
 
greg
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 27 December 2003
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 337
Sendt: 03 November 2011 kl. 18:13 | IP-adresse registreret  

http://www.audiovision.dk/audiovector_m3_signature_avantgard e.htm

Du bestemmer selv, synes dog du skulle prøve at lytte inden du bestemmer dig. Jeg kender til Signature modellen - det var den jeg valgte
da jeg for snart mange år siden lyttede på M3'ere. :-)
Til top Vis greg's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af greg
 
LoudandClear
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Eget ønske!

Bruger siden: 27 Februar 2011
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 963
Sendt: 03 November 2011 kl. 18:16 | IP-adresse registreret  

den model jeg har mulighed for at købe er en M3

men kan man ikke bare selv opgradere dem ved at købe enhederne selv? :)

MvH Jonas
Til top Vis LoudandClear's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af LoudandClear
 
Stanley
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 Januar 2006
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 3344
Sendt: 03 November 2011 kl. 18:44 | IP-adresse registreret  

Rækkefølgen for de forskellige modeller er :

M3 - M3 Super - M3 Signature - M3 Avantgarde. (billigste model nævnt først)

Audiovector har tidligere leveret opgraderingskit, jeg ved dog ikke om det stadig er muligt at få til de ældre modeller. At købe enhederne som reservedele vil blive alt for dyrt. Under alle omstændigheder vil det nok blive ret dyrt at opgradere i forhold til prisforskellene på brugte højttalere.

Men nu er det jo heller ikke sikkert at du behøver at opgradere. Jeg var da godt tilfreds med mine M3 i mange år.  

 

Til top Vis Stanley's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Stanley
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes