| Sendt: 05 November 2011 kl. 12:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg kan købe en brugt Infinity Kappa Sub, men the Width Selector mangler  og det er vel en vigtig del, for at kunne justere subben korrekt, eller hvad. Kan den købes eller kan man selv lave en, eller noget helt tredje? Med venlig hilsen
|