| Sendt: 06 November 2011 kl. 21:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa
Er der nogen som har viden om konstruktionsprincippet for Dynaudio Focus 260 ??
Tænker her på hvordan enhederne er koblet, 2, 3 vejs eller en sær mellemting , har de to bas-mellemtone enheder forskellige
kamre, og i hvilket frekvensområde spiller de ?
Her set på specs på Dynaudios side men synes ikke rigtigt der er svar på tingene..
|