| Sendt: 11 November 2011 kl. 16:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Musiksmagen er bred, lige fra techno og pop til hård rock.
Lytterummet er omkring 40-45 kvm.
Spiller normalt ikke sindsygt højt, men der skal jo være plads til lidt fest.
Forstærkeren er en Vincent SV-233, som lige nu driver et sæt Focal Chorus 726
Prisen på XTZ 99.26 er 3300,- stykket, men jeg kan godt gå lidt længere op i pris for noget lækkert.
__________________ /John Sahl
|