| Sendt: 15 Februar 2012 kl. 10:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har Jamo D365 bulderkasser som fronter/stereo og et par Jamo C601 (bag / surround) og en C60 CEN center til film og TV. Fronterne skal skiftes som det første, og senere skal center og bag skiftes til noget, der matcher de komponenter, jeg vælger som fronter.
Jeg har kig på henholdsvis et par Dali Fazon kombineret med en Dali SUB E-12F (pris ca. 7700) eller et par Monitor Audio RX6 (pris ca. 7400). Højtalerne skal både bruges til musik og surround, og får begge gode anmeldelser.
Dali vil give mig mindre enheder, der både er flottere og mere placeringsvenlige, og dette trækker op! Til gengæld kan der så være problemer med integreringen, som kan gå ud over lyden. Tilkøb af ekstra enheder er desuden noget billigere ift. RX6.
RX6'erne vil (måske) give mig lidt bedre lyd, men der vil ikke være en subwoofer, og de kræver væsentligt mere plads. RX6 er væsentligt dyrere i tilkøb af enheder, og samtidig er de ikke kønne; sølvfarvede enheder og en skobakke i bunden..
Pt. hælder jeg mest til Fazon, men jeg har brug for at høre, om der er andre ting jeg bør overveje, inden jeg beslutter mig.. Så kom frisk og PFT for dine inputs  __________________ Mit grej!
WATT er et udtryk for kvantitet - ikke kvalitet ;o)
|