Bruger siden: 19 August 2010 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 21
Sendt: 04 April 2012 kl. 19:45 | IP-adresse registreret
Hey
Håber på lidt info fra folk der har hørt eller ejet en af disse cylinder subs, har modtaget den igår, og sat den til idag, men kan høre en slags blæsen fra den, lidt ligesom en light udgave af en ukrudtsbrænder.
Det har intet med signalkabel at gøre, det kommer så snart den bliver tændt og forsvinder igen ved standby. Har prøvet at "jorde" den, men det hjalp ikke.
Desværre havde av-connection lukket da jeg var færdig med fejlsøgning, så kan først få kontakt til dem lørdag, og det er PÆNT lang tid at vente når man har fået nyt legetøj.
Så nogen der kan svare mig på om det er normalt eller en defekt ved disse modeller?
Bruger siden: 19 August 2010 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 21
Sendt: 04 April 2012 kl. 20:21 | IP-adresse registreret
NitroBlast skrev:
Har du prøvet at frakoble alle kabler, og sætte den til "ON", for at udelukke, at der er "støj på linien"?
Jeg har selv en SB-12-NSD, som har samme enhed og samme forstærker, og den er tavs som graven, når den ikke laver noget (men er tændt)..
Jeps, den gør det selvom der kun er et powerkabel tilsluttet, men tænkte på om der sidder en blæser, eller noget i den stil et sted derinde, har før oplevet lidt forstærkerbrum ved at en sub er tilsluttet og tændt, men aldrig denne susen, også derfor jeg synes det er meget mystisk
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum