Bruger siden: 06 April 2012 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 18
Sendt: 06 April 2012 kl. 21:26 | IP-adresse registreret
Jeg er en mand der godt kan lide at se meget film og høre radio hits, så nu skal jeg ud og have noget godt udstyr... :)
Jeg er en person som ikke har så meget forstand på det, og jeg har været i HIFI-klubben for at høre om de forskellige muligheder og jeg har også læst som en gal på nettet, men har ikke fundet frem til den rigtige løsning endnu...
Jeg har tænkt på jeg ville have surround sound, men nu hvor vi bor i lejlighed havde jeg tænkt på at starte med fronthøjtelere og en receiver også må resten komme senere, når vi får noget mere plads.
Bugettet ligger cirka på: 10 - 15.000,- for et par fronthøjtalere + receiver der passer til dem.
Jeg har lyttet/kigget og læst mig til:
- B&W cm8 - fronthøjtalere til 12.000 for et sæt. (Syntes de lyder rigtig godt og er flotte)
- ONKYO TX-NR616 eller TX-NR717
Har i nogen forslag/ideer til hvad jeg skal købe eller ser det ok ud det jeg har kigget på???...
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum