| Forfatter |
|
Spaceman_2 Forum Bruger

Bruger siden: 13 Oktober 2010 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 500
|
| Sendt: 09 April 2012 kl. 11:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej alle. har nu besluttet mig for , at renovere mine basser på mine snell JIII. Medens basenhederne er væk , er der så nogle fif til evt opgradering , indvendigt. tænker specielt på delefilter og andet internt kabelføring.
mvh Space __________________ I`m the real Santa!! fordi jeg elsker grimt HI - FI . Det spiller
Af Hel... til, men spændende
|
| Til top |
|
| |
2-mas Forum Bruger

Bruger siden: 29 Maj 2007 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 867
|
| Sendt: 09 April 2012 kl. 11:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Spaceman_2 Forum Bruger

|
| Sendt: 09 April 2012 kl. 11:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej. tak for din nysgerrighed. Jeg har valgt http://www.soundfix.dk/ da, han lige bor i nabolaget, en 4-7 kilometer stenkast, og har hørt, han er ferm til det. snakkede med han sidste efterår og fik et godt tilbud. Hvad der skal drive dem, ja det bliver mit Kineser grej bestående af Xindak 3250 - Rør ( forforstærker og xindak 8550T som effekt børge - 2 gange 23klasse a - ellers 2 * 120watt . heftig lille sager på små 30 kg.
billederne venter jeg lige med, da jeg først vil have lavet dem, men glæder mig til det
mvh space __________________ I`m the real Santa!! fordi jeg elsker grimt HI - FI . Det spiller
|
| Til top |
|
| |
2-mas Forum Bruger

Bruger siden: 29 Maj 2007 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 867
|
| Sendt: 09 April 2012 kl. 12:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har også J3. Kommer du forbi Aalborg, er du velkommen til et lyt.
Har du haft dine længe, og hvad er det ved lyden du synes Snell'erne er gode til ?
Glæder mig til at se og høre om resultatet, når du får basserne hjem 
|
| Til top |
|
| |
kvickly Udelukket fra forum

Bruger siden: 14 Marts 2008 Lokalitet: Øerne
Status: Offline Indlæg: 411
|
| Sendt: 09 April 2012 kl. 15:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg ville ikke pille indeni en Snell højtaler da filter og kabler sansynligvis er matched
Du har tilsyneladende rigelig effekt og hvis du er glad for dette så måske der kan hentes noget på udvendige kabler samt stands ?
Er du ude efter mere af det hele så vil et sæt E" eller C" måske være en løsning
|
| Til top |
|
| |
Spaceman_2 Forum Bruger

|
| Sendt: 09 April 2012 kl. 16:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Takker for jeres interesse i Vintage. Snelll JIII
Først og fremmest har jeg altid kunne lide deres sound , dejlig åben og tilpas dyb , jeg vil kalde det en homogen speaker .
Westergaard spurgte om prisen på refoaming. Ja den lå på 800 kr inklus kalibrering .
Højttaleren har nok ikke den største WAF x- factor, men hvor pokker er den musikalsk.
Men glæder mig til de kommer retur, så må man jo se til, om der lige skal skiftes et pr kondensator , da jeg har haft dem fra ny af
Må jeres HI-FI være med jer
mvh Space __________________ I`m the real Santa!! fordi jeg elsker grimt HI - FI . Det spiller
|
| Til top |
|
| |
nhj4 Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 11 December 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 3481
|
| Sendt: 09 April 2012 kl. 17:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
kvickly skrev:
|
Jeg ville ikke pille indeni en Snell højtaler da filter og kabler sansynligvis er matched
Du har tilsyneladende rigelig effekt og hvis du er glad for dette så måske der kan hentes noget på udvendige kabler samt stands ?
Er du ude efter mere af det hele så vil et sæt E" eller C" måske være en løsning
|
|
|
de kabler der blev brugt i snell højttaler af de første modeller var ikke noget at skrive om, kan med fordel skifte til nye, men hold samme længde, brug 1,5mm til diskandten og 2,5mm til bassen så får man mere musik ud af dem uden at ødelæge den homogene lyd 
|
| Til top |
|
| |
stiv Forum Bruger

Bruger siden: 09 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1062
|
| Sendt: 10 April 2012 kl. 21:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Spaceman_2 skrev:
Hej alle. har nu besluttet mig for , at renovere mine basser på mine snell JIII. Medens basenhederne er væk , er der så nogle fif til evt opgradering , indvendigt. tænker specielt på delefilter og andet internt kabelføring.
mvh Space |
|
|
Hej Spaceman_2, nu hvor der er hul, kan du så oploade et billede af delfiltret  det vil måske give respons  __________________ My amplifier is a "a cap-cooker"
|
| Til top |
|
| |