| Sendt: 27 April 2012 kl. 01:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja det har du ret i mht. at låne forstærkere med hjem i diverse forretning har jeg selv været udsat for. Ud af de mærker du nævner er det nok mere denon frem for de andre som fanger min interesse, ved ikke hvorfor har bare af den opfattelse at de er de mest kvalitets rige.
Det jeg mest bruger mine højtalere til, er som hjemme biograf og derfor er det en sorround forstærker jeg søger, men har set mig lidt blind på effekt/watt, da jeg gang på gang falder over nogle indlæg som antyder til at jo flere watt jo bedre.
Det jeg søger er en form for indkøbsseddel for køb vedr anlæg og hvorfor det skal tages i betragtning.
1. Sorround forstærker min 5.1 2. watt i forhold til højtalere?? 3. Har lade mig fotælle at en god strøm forsyning er alfa omega?? 4. ?? osv.
For i og forsig kan jeg jo låne en masse forstærkere med hjem også alligevel ikke finde den rette hvis jeg ikke helt ved hvad jeg skal kigge efter. Ved godt man kan spørge i butikken, men de er sgu ikke mange gang klogere end en selv har jeg været udsat for.
|