| Sendt: 11 Juni 2012 kl. 16:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej alvidende orakler,
Jeg skal på en måneds roadtrip ned gennem Europa og skal køre i en gammel bil hvor stereo+højtaler er stort set ubrugeligt. Der er ingen AUX indgang og højtalerne er så diskantede, at det er ubrugeligt. Alle ved at musik er en nødvendighed til roadtrips, så der skal findes en løsning.
Jeg overvejer at købe en ipod docking station, der kan spille godt og højt og samtidig har bærbar funktion. Jeg gider ikke gå så meget på kompromis med kvaliteten, at jeg lige så godt kunne lade være med at købe en enhed, men jeg er stadig i tvivl om hvad der er på markedet.
- Den skal være bærbar
- Den må meget gerne ikke veje 80 kg og være umulig at slæbe rundt
- Den skal præstere rigtig god lyd, så den også kan bruges i hjemmet efterfølgende
- Den må gerne, ikke, være ligeså grim som nedenstående model
Jeg havde egentlig forhandlet mig på plads i Fona til en god pris på den her: http://www.audioholics.com/reviews/portables/harman-kardon-g o-play-video fra Harman Kardon og fik af vide af sælgeren, at den kunne holde 18 timer på en opladning og at en fuld opladning tog 3 timer. Imidlertid havde sælgeren, som jo påstod selv at eje enheden, ikke helt styr på at den kører trådløst på 8 C-batterier og ikke Lithium. Det betyder, at det vil blive en betydelig ekstra-omkostning at skulle have batterier med til en måneds roadtrip.
Jeg har ikke besluttet at droppe den model, men jeg håber der findes bedre alternativer. Hit me.
Ps. Beklager hvis den er placeret forkert - i er velkomne til at flytte den, hvis det er tilfældet.
|