Emne: Eltax Atomic A-15.2R ( Emne lukket)
|

|
| Forfatter |
|
mikaelmogensen Forum Bruger

Bruger siden: 10 Januar 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 69
|
| Sendt: 16 April 2004 kl. 07:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej, jeg er blevet tilbudt en Eltax Atomic A-15.2R til 750,- kr, har hørt den og jeg syntes den går dybt i både fil og musik, er prisen for høj?
/mikael
|
| Til top |
|
| |
Järven Forum Bruger

Bruger siden: 02 December 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 160
|
| Sendt: 16 April 2004 kl. 08:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Mikael Eltax Atomic A-15.2R koster fra ny af kr. 5000. Den er faktisk ganske glimrende. Der er stor forskel på 15 og 15.2. 15.2 er meget bedre. Til 750 kr. må den kaldes et røverkøb. Jeg ville dog ikke bruge den til highend musikanlæg, men til film er den god, den kan virkelige flytte noget luft. Den er nærmest skræmmende, når man giver den fuld skrue, selv i store rum. Forstærkeren er på 300 watt og den er max. et par år gammel.
MVH
|
| Til top |
|
| |
troelskn Forum Bruger

Bruger siden: 11 April 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 865
|
| Sendt: 16 April 2004 kl. 09:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er meget billigt. Det er en OK sub til film, den er for bombastisk til musik efter min smag.
Jeg synes det lugter lidt, du må sikre at der er kvitering/emballage med, ellers ville jeg holde mig væk med mindre det er nogen du stoler virkeligt meget på. __________________ Hvis kunst kræver engagement; Er moderne musik dermed kunst?
|
| Til top |
|
| |
The Bruce Forum Bruger

Bruger siden: 13 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 124
|
| Sendt: 16 April 2004 kl. 09:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Gæst skrev:
Hej MikaelEltax Atomic A-15.2R koster fra ny af kr. 5000. Den er faktisk ganske glimrende. Der er stor forskel på 15 og 15.2. 15.2 er meget bedre.Til 750 kr. må den kaldes et røverkøb. Jeg ville dog ikke bruge den til highend musikanlæg, men til film er den god, den kan virkelige flytte noget luft. Den er nærmest skræmmende, når man giver den fuld skrue, selv i store rum. Forstærkeren er på 300 watt og den er max. et par år gammel.
MVH
|
|
|
Jeg mener da at have set den i BILKA til 2600 kr...?!
Jeg har ejet en Eltax A-15 (...den "gamle" model) ...og den var faktisk OVERraskende god- iSÆR til film, hvor den ofte gav min efterfølgende sub (Yamaha yst SW-800) bag-hjul!  ...750 er en kanon pris, men som allerede er blevet nævnt- kvitering osv. ville være nice!
P.s. Den er MEGET stor, hvilket er grunden til jeg skilte mig af med den! __________________ Police + Cops = PoliceCops
|
| Til top |
|
| |
The Bruce Forum Bruger

Bruger siden: 13 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 124
|
| Sendt: 16 April 2004 kl. 09:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Gæst skrev:
Hej MikaelEltax Atomic A-15.2R koster fra ny af kr. 5000. Den er faktisk ganske glimrende. Der er stor forskel på 15 og 15.2. 15.2 er meget bedre.Til 750 kr. må den kaldes et røverkøb. Jeg ville dog ikke bruge den til highend musikanlæg, men til film er den god, den kan virkelige flytte noget luft. Den er nærmest skræmmende, når man giver den fuld skrue, selv i store rum. Forstærkeren er på 300 watt og den er max. et par år gammel.
MVH
|
|
|
__________________ Police + Cops = PoliceCops
|
| Til top |
|
| |
Tossekurt Forum Bruger

Bruger siden: 24 December 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 73
|
| Sendt: 16 April 2004 kl. 14:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
til pengene,,,så jo,,,ok,,så kan den måske lige gå..men hvis du vil have en sub, du gider at høre på i fremtiden, så skal du nok vælge en anden!
for de lidt mere end 700,- får du en udemærket papkasse,,, den kan du bruge til at stille blomster på, og du kan også stille et pænt lille stearin-lys.
men papkasser, som har elektronik inden i,,de bliver hurtigt til bulderdåser,,det er hvad denne sub er!
men til film og den slags er den jo fin,,men den er absolut ikke i stand til at spille med på noderne, når der kommer musik på.
hvis du vil bruge den til film, så har du gjort et fantastisk godt køb,,,virkeligt!! for det er en stor enhed, der sidder i, så den flytter jo noget luf, og giver den gode fornemmelse i gulvet,,, så fåes en stor sub i hvert fald ikke ret meget billigere.
men tænk over, hvad du vil bruge din sub til i fremtiden, og ud fra det, kan du jo bestemme dig endegyldigt, for det ER billigt for den sub! __________________ Love is not a crime
|
| Til top |
|
| |
|
|
Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg. Dette emne er lukket.
|
|
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum
|
|
|
|
|
|
|
|
Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes |
 |
|
|