| Sendt: 14 November 2014 kl. 13:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa
Jeg har en helt vidunderlig Micro Seiki MB-15 og jeg bruger meget tid på, at overspille fra vinyl til spolebånd, men nu har jeg lagt mærke til, at
hastigheden går op og ned på pladespilleren og det lyder ikke godt på båndet. Hvorfor gør den det??? Jeg er ikke selv så go' til det med teknikken,
så nu vil jeg høre herinde, om der skulle sidde en der ved besked om, hvad grunden er til det og hvordan man fikser det?
Håber nogen kan hjælpe mig.
På forhånd tak.
Mvh.
Charlotte
|