| Sendt: 17 November 2014 kl. 23:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den er i hvert fald anderledes
Om det er kunst er nok mere tvivlsomt ... at den kan kaldes et designprojekt, kan vi nok godt blive enige om.
Hvad er den egentlig lavet af/i? Regaindmaden og -komponenterne giver sig selv, men hvad med plinten? Er det sprøjtelakeret glasfiber? Fødder/spikes ligner messing med (dæmpende) gummiringe.
Den vil nok maksimalt kunne indbringe det samme som en ganske almindelig Planar 2 (som jeg tror har været udgangspunktet), hvis den bliver sat til salg på fx KSB. Der er muligvis lidt mere at hente, hvis den kan komme på kommissionssalg i en forretning, der handler med fx (brugte) designmøbler og anden indretning, hvor der nok er mere fokus på livsstil end hi-fi (om end det godt kan forenes).
|