Tilbage til HIFI4ALL.DK 25. juni 2026 | 19:06   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Pladespillere
 HIFI4ALL Forum : Pladespillere
Emne Emne: Musical Fidelity MX-VYNL (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
e-type
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 17 November 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 274
Sendt: 05 August 2016 kl. 00:31 | IP-adresse registreret  

Er der nogen som har reel erfaring med denne RIAA - altså haft den på prøve eller købt den ?
Hvad spiller den sammen med og hvad sammen lignede du med ?
Til top Vis e-type's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af e-type
 
Mikkel G
Administrator gruppe
Administrator gruppe
Avatar
Redaktør og Indehaver

Bruger siden: 09 August 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 4934
Sendt: 05 August 2016 kl. 10:55 | IP-adresse registreret  

Jeg har forespurgt forhandleren om en test her på siden, men de har ikke svaret. Det tolker jeg i retning af, at den ikke kan stå distancen...
Til top Vis Mikkel G's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mikkel G
 
Boydk
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 02 Juli 2006
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 6421
Sendt: 05 August 2016 kl. 11:06 | IP-adresse registreret  

Der har været en del tests i det store udland.
Fælles for de fleste er, at den udmærker sig særdeles godt på mm, men er
temmelig "tyndbenet" på mc, og så kan man  vel sige, at til ca. 6.000,-
er det måske ikke det store hit (underdrivelse kan forekomme i ovenstående)

__________________
Alt under 500 watt er til garagen.
Mens Løgnen løb fra Bagdad til Konstantinopel, fumlede Sandheden fortsat rundt efter sine sandaler.
Til top Vis Boydk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Boydk
 
Jensiman
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 01 September 2008
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 432
Sendt: 12 December 2016 kl. 14:09 | IP-adresse registreret  

Stadig ikke nogen der har stiftet bekendskab med denne?

Jeg synes det er lidt småt, med hvad jeg kan finde af anmeldelser.
Editors choice i HIFI Choice - men jeg har ikke set nogen anmeldelse.
Til top Vis Jensiman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jensiman
 
Boydk
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 02 Juli 2006
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 6421
Sendt: 12 December 2016 kl. 14:26 | IP-adresse registreret  

Ved ikke, hvor du leder.....
Synes der er masser

https://www.google.dk/?gws_rd=ssl#q=mf+m1+vinl+review

__________________
Alt under 500 watt er til garagen.
Mens Løgnen løb fra Bagdad til Konstantinopel, fumlede Sandheden fortsat rundt efter sine sandaler.
Til top Vis Boydk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Boydk
 
Jensiman
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 01 September 2008
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 432
Sendt: 12 December 2016 kl. 14:57 | IP-adresse registreret  

Tak, det er ogå brugbart.

De er dog af den gamle M1 og ikke den nye MX. Forskellen er nok ikke enorm, men det jeg har snust mig frem til,
er at forskellen trods alt er andet end kosmetisk.
Til top Vis Jensiman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jensiman
 
Jens EK
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 23 April 2012
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 205
Sendt: 12 December 2016 kl. 15:34 | IP-adresse registreret  

Der er en test i et tysk magazin som kun omhandler analog.
Købte bladet sidst jeg var i tyskland. Kan bare ikke huske
navnet...
Men den fik en kanon test! Genrelt er deres ting og især deres nye
generation vellydende.
Til top Vis Jens EK's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jens EK
 
Jan Post
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 21 Juni 2004
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Indlæg: 344
Sendt: 12 December 2016 kl. 18:06 | IP-adresse registreret  

Perreaux skrev:
Der er en test i et tysk magazin som kun omhandler analog.
Købte bladet sidst jeg var i tyskland. Kan bare ikke huske
navnet...
Men den fik en kanon test! Genrelt er deres ting og især deres nye
generation vellydende.


Er det LP-Magazin du tænker på ?
Til top Vis Jan Post's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jan Post
 
Jens EK
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 23 April 2012
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 205
Sendt: 12 December 2016 kl. 18:28 | IP-adresse registreret  

Korrekt ja. Der blev den rost.
Til top Vis Jens EK's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jens EK
 
Jens EK
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 23 April 2012
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 205
Sendt: 12 December 2016 kl. 18:29 | IP-adresse registreret  

Lækkert blad forøvrigt. Det tager mig bare noget tid med det
tyske
Til top Vis Jens EK's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jens EK
 
Jensiman
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 01 September 2008
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 432
Sendt: 12 December 2016 kl. 21:47 | IP-adresse registreret  

Jeg har fundet en billig demo i UK

Der er bare ikke eu strømstik med. Godt det samme tænker jeg, for det er bare en lille switch-mode, og MF tilbyder selv en "power supply upgrade":
Power supply upgrade

Jeg synes bare prisen på 1300,- er lidt pebret for en netadapter

Findes der andre alternativer? Det skal vel egentlig bare være en 12v dc(?)

Hvad er en god PSU til en riaa? Hvad skal jeg kigge efter?

Hvordan kan jeg "se" om en PSU er støjsvag?

Mange spørgsmål om en strømforsyning
Til top Vis Jensiman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jensiman
 
CLK63DK
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 02 Januar 2013
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 21
Sendt: 12 December 2016 kl. 22:37 | IP-adresse registreret  

Hej,

Jeg havde en demo hjemme sidste år for at vurdere den mod en Primare R32 og en PS Audio (gammel).
Den spiller OK, men lyder lidt tynd og har ikke drive som de 2 andre.

Men det er naturligvis min opfattelse, jeg har også læst testen i LP og undrer mig om der er kommet en opdatering på produktet efter jeg havde den hjemme.
Til top Vis CLK63DK's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af CLK63DK
 
Jensiman
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 01 September 2008
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 432
Sendt: 13 December 2016 kl. 12:55 | IP-adresse registreret  

Nogen der har leget med opgraderinger af strømforsyninger generelt?
Til top Vis Jensiman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jensiman
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes