| Sendt: 08 Maj 2008 kl. 12:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har fået en Pioneer PL-L1000, som behøver kvalificeret førstehjælp: Den er justeret som beskrevet i manualen (vater, armhøjde, horisontal parrallel armjustering, tracking).
Fejlbeskr.: Armen vil ikke starte ved tryk på "start" - og jeg kan ikke flytte/aktivere den med hjulet. Men hvis jeg skubber armen forsigtigt hen mod pladen, så kan den godt finde på at køre - i roligt tempo - helt ind til pladecentrum. Og armen kan tilsvarende også finde på at køre tilbage til start/pit, ved aktivering af arm eller betjeningspanel... (det virker dog umiddelbart ikke helt konsistent, hvad der sætter den i gang).
Jeg kan ikke få armen til at køre i afspilnings-mode med armen sænket - den står stille, og PU hopper så i startrillen, fordi armen står stille.
Op/med virker ikke rigtigt; nogen gange bevæger den sig kun et par mm op/ned, andre gange ser det ud som om, at det virker, som det skal (løft 8-10 mm vil jeg tro)
Der er med andre ord liv - men det er ikke funktionelt. Jeg tænker at styreautomatikken - og hæve/sænke mekanismen - virker defekt?
Er der venligst nogen der kan hjælpe med råd - eller reparation - her?
Ser frem til at høre fra forum Stor hilsen Steen
|