| Sendt: 08 Juli 2009 kl. 19:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det var godt nok ikke lige en metode jeg ville bruge, men hvis det virker, kan det måske være en god ide. Jeg ville foretrække en pladerenser, men sådan en koster jo, og hvis det ikke er mange plader der skal renses, så er det måske ikke det værd.
__________________ Mit setup: Rega P9 pladespiller med Dynavector Karat 17D3, Rega Fono MC RIAA, Coda CSi Limited forstærker, Dali Mentor 2 højttalere og AKG K701 hovedtelefoner
|