| Forfatter |
|
r-l-b Forum Bruger

Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
| Sendt: 05 November 2009 kl. 22:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
det er sku da for ærgerligt - Krenzler har lukket sin konto - damn
en hyggelig, hjælpsom og flink fyr med masser viden og indsigt -
Gad vide hvor han blev af
__________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|
| Til top |
|
| |
Absalon Forum Bruger

Bruger siden: 12 August 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 102
|
| Sendt: 05 November 2009 kl. 22:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
...enig...
__________________ MusikLab D33 MusikLab D303
SiriuS/GamuT D200
Gradient Revolution Active
Heimdall Brahma
Rega P9 Apheta Ios
Pioneer KRP-500M
|
| Til top |
|
| |
stiv Forum Bruger

Bruger siden: 09 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1062
|
| Sendt: 05 November 2009 kl. 22:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Håber han kommer tilbage, mange gode indlæg fra den bruger...
|
| Til top |
|
| |
nonnegativ Forum Bruger

Bruger siden: 02 Marts 2008 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 123
|
| Sendt: 05 November 2009 kl. 23:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Øv - en analogmand mindre..Jeg satte også pris på hans indlæg.
|
| Til top |
|
| |
quad Forum Bruger

Bruger siden: 16 Oktober 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1002
|
| Sendt: 05 November 2009 kl. 23:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
No worries  Mr. link er stadig at finde on the dark side. __________________ So long and thanks for all the fish.
|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger

Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
| Sendt: 05 November 2009 kl. 23:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
teh dark side - er det nerds - audio karma - vinyl engine eller ??
__________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|
| Til top |
|
| |
Martin_Kbh Udelukket fra forum

Bruger siden: 06 Juni 2003 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 1203
|
| Sendt: 05 November 2009 kl. 23:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nej...måske Kim skal være "Branchemedlem"?
|
| Til top |
|
| |
quad Forum Bruger

|
| Sendt: 06 November 2009 kl. 00:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
r-l-b skrev:
|
|
|
Jep.
__________________ So long and thanks for all the fish.
|
| Til top |
|
| |
Raskolnikov Forum Bruger

Bruger siden: 10 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 4606
|
| Sendt: 06 November 2009 kl. 00:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er da også træt af det hvis han er væk!
__________________ Hands off the compression button music industry!
Hands of the DNR button Blu Ray producers!
|
| Til top |
|
| |
Martin_Kbh Udelukket fra forum

Bruger siden: 06 Juni 2003 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 1203
|
| Sendt: 06 November 2009 kl. 09:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
quad skrev:
r-l-b skrev:
|
|
|
Jep.
|
|
|
He he..det ene behøver vel ikke at udelukke det andet?
|
| Til top |
|
| |
LouBP Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2428
|
| Sendt: 06 November 2009 kl. 10:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Martin_Kbh skrev:
quad skrev:
r-l-b skrev:
teh dark side - er det nerds - audio karma - vinyl engine
eller ?? |
|
|
Jep. |
|
|
He he..det ene behøver vel ikke at udelukke det andet? |
|
|
Hvorfor dog skifte hold? Det er en skam han er væk, han havde indsigt i den analoge verden... __________________ Mvh. Louis
All Vintage
Billedeupload guide
|
| Til top |
|
| |
bjerager Udelukket fra forum

Bruger siden: 17 Marts 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 787
|
| Sendt: 06 November 2009 kl. 16:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
øv, en nørd mindre - dem er der ikke for mange af....
|
| Til top |
|
| |
quad Forum Bruger

|
| Sendt: 07 November 2009 kl. 14:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
ulrikmm Forum Bruger

Bruger siden: 09 Maj 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1100
|
| Sendt: 07 November 2009 kl. 15:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
janils Branchemedlem

Pladespilleren.dk
Bruger siden: 02 Januar 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3096
|
| Sendt: 07 November 2009 kl. 15:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
For en gangs skyld er jeg enig med Poul .... dette forum oversvømmes med ligegyldige tråde og naive spørgsmål gentages i en uendelighed. Det virker som om alle i dag vil have den eneste sande løsning serveret på et sølvfad og ikke kan lette sig selv fra sofaen og slippe fjernbetjeningen, så de kan gøre deres egne erfaringer.
Er det hele "rød stue" generationen der har været pakket ind og beskyttet af de åh så pædagogiske forældre, som nu totalt har mistet evnen til at tænke og handle selvstændigt?
Føler mig ofte fristet til at gå samme vej som Kenzler ....men trods alt er der stadig små 5% seriøse tråde tilbage. Resten kan man så vælge at se bort fra.
Prøv at kigge ind på det svenske forum "Euphonia" og se hvor seriøst det kan gøres! __________________ Jan Nielsen
Music is all about the groove, and you don't find grooves on a cd......
|
| Til top |
|
| |
søren N Forum Bruger

Bruger siden: 25 April 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1475
|
| Sendt: 07 November 2009 kl. 16:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så syntes jeg at i 5 % må vise os andre vejen frem, så hifi4all kan blive et forum for alle slags hifi/musik interesserede. Jeg ville syntes at forummet ville blive en del fattigere, hvis de såkaldte 5% seriøse "nørder" udvandrede. Os andre nyder jo godt af at spørge ind til jeres erfaringer, og det har ikke noget at gøre med at man ikke selv gider at gøre sig erfaringer. Jeg syntes at der skal være plads til alle, og hvis man syntes at der bliver spurgt dumt eller naivt, kan man jo godt forklare vedkommende på en konstruktiv måde at det måske skal erfares selv, eller hvordan man så evt. kunne spørge ind til problemet.
__________________ "Musikken frem for alt"
Mit Anlæg, kig forbi
Er du hifi-kræsen?
|
| Til top |
|
| |
mn1974 Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3519
|
| Sendt: 07 November 2009 kl. 16:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
søren N skrev:
Så syntes jeg at i 5 % må vise os andre vejen frem, så hifi4all kan blive et forum for alle slags hifi/musik interesserede. Jeg ville syntes at forummet ville blive en del fattigere, hvis de såkaldte 5% seriøse "nørder" udvandrede. Os andre nyder jo godt af at spørge ind til jeres erfaringer, og det har ikke noget at gøre med at man ikke selv gider at gøre sig erfaringer. Jeg syntes at der skal være plads til alle, og hvis man syntes at der bliver spurgt dumt eller naivt, kan man jo godt forklare vedkommende på en konstruktiv måde at det måske skal erfares selv, eller hvordan man så evt. kunne spørge ind til problemet.
|
|
|
Enig, jeg vil gerne tilslutte mig koret som synes at der skal være plads til alle, selvom der kan risikere at bliver spurgt dumt eller at der laves flere tråde med samme indhold m.v. __________________ mvh
|
| Til top |
|
| |
Solvin Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 01 September 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1263
|
| Sendt: 07 November 2009 kl. 16:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
janils skrev:
|
For en gangs skyld er jeg enig med Poul .... dette forum oversvømmes med ligegyldige tråde og naive spørgsmål gentages i en uendelighed. Det virker som om alle i dag vil have den eneste sande løsning serveret på et sølvfad og ikke kan lette sig selv fra sofaen og slippe fjernbetjeningen, så de kan gøre deres egne erfaringer.
Er det hele "rød stue" generationen der har været pakket ind og beskyttet af de åh så pædagogiske forældre, som nu totalt har mistet evnen til at tænke og handle selvstændigt?
Føler mig ofte fristet til at gå samme vej som Kenzler ....men trods alt er der stadig små 5% seriøse tråde tilbage. Resten kan man så vælge at se bort fra.
Prøv at kigge ind på det svenske forum "Euphonia" og se hvor seriøst det kan gøres!
|
|
|
Du har fuldstændig ret janils. 
Mvh
Torben
|
| Til top |
|
| |
Halo8 Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger!
Bruger siden: 03 Maj 2009 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 477
|
| Sendt: 07 November 2009 kl. 19:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
mn1974 skrev:
søren N skrev:
Så syntes jeg at i 5 % må vise os andre vejen frem, så hifi4all kan blive et forum for alle slags hifi/musik
interesserede.Jeg ville syntes at forummet ville blive en del fattigere, hvis de såkaldte 5% seriøse "nørder" udvandrede.Os
andre nyder jo godt af at spørge ind til jeres erfaringer, og det har ikke noget at gøre med at man ikke selv gider at gøre sig
erfaringer.Jeg syntes at der skal være plads til alle, og hvis man syntes at der bliver spurgt dumt eller naivt, kan man jo
godt forklare vedkommende på en konstruktiv måde at det måske skal erfares selv, eller hvordan man så evt. kunne spørge
ind til problemet.
|
|
|
Enig, jeg vil gerne tilslutte mig koret som synes at der skal være plads til alle, selvom der kan risikere at bliver
spurgt dumt eller at der laves flere tråde med samme indhold m.v. |
|
|
Naturligvis skal der være plads til alle men det er altså ikke forbudt lige at kigge efter om der skulle være en aktiv tråd i
gang om det emne man søger på. Se f.eks. her under "Pladespillere", der er ikke mindre end 3 - 4 tråde i gang om køb af
førstegangs pladespiller, det grænser til stupiditet.
Bare et surt opstød fra en gnaven gl. mand __________________ Mvh
Flemming
|
| Til top |
|
| |
bjerager Udelukket fra forum

Bruger siden: 17 Marts 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 787
|
| Sendt: 07 November 2009 kl. 21:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Halo8 skrev:
mn1974 skrev:
søren N skrev:
Så syntes jeg at i 5 % må vise os andre vejen frem, så hifi4all kan blive et forum for alle slags hifi/musik interesserede.Jeg ville syntes at forummet ville blive en del fattigere, hvis de såkaldte 5% seriøse "nørder" udvandrede.Os andre nyder jo godt af at spørge ind til jeres erfaringer, og det har ikke noget at gøre med at man ikke selv gider at gøre sig erfaringer.Jeg syntes at der skal være plads til alle, og hvis man syntes at der bliver spurgt dumt eller naivt, kan man jo godt forklare vedkommende på en konstruktiv måde at det måske skal erfares selv, eller hvordan man så evt. kunne spørge ind til problemet.
|
|
|
Enig, jeg vil gerne tilslutte mig koret som synes at der skal være plads til alle, selvom der kan risikere at bliver spurgt dumt eller at der laves flere tråde med samme indhold m.v. |
|
|
Naturligvis skal der være plads til alle men det er altså ikke forbudt lige at kigge efter om der skulle være en aktiv tråd i gang om det emne man søger på. Se f.eks. her under "Pladespillere", der er ikke mindre end 3 - 4 tråde i gang om køb af førstegangs pladespiller, det grænser til stupiditet. Bare et surt opstød fra en gnaven gl. mand  |
|
|
Jeg har svært ved at se formålet med at hakke på andre på den måde. Hvad håber man at opnå?
Dette er et åbent forum for alle interesserede, som søger svar på spørgsmål vedrørende deres hobby. Hvis man ikke vil svare, fordi man føler, at man har svaret før i en anden tråd, så står det da en frit for at lade være med at svare. Det er vel ikke nødvendigt at stemple andre som "totalt uvidende fjolser", bare fordi man ikke lige kan overskue at tage alle newbies under sine vinger.
I stedet burde man da hellere glæde sig over, at denne hobby tilsyneladende spreder sig blandt flere og flere.
I øvrigt kan jeg godt huske hvordan det var at læse brevkassen i "High Fidelity" og "Hifi Og Elektronik" i gamle dage, så den der sang om ungdommen nu til dags synes jeg man skal gemme langt væk.
|
| Til top |
|
| |