Forfatter |
|
gli- Branchemedlem

Highend Sound
Bruger siden: 18 April 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1516
|
Sendt: 24 November 2009 kl. 13:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg blev lidt inspireret af Well Tempered's måtte, da jeg den anden dag faldt over et tilbud i Fakta på skrid sikker rulle materiale til 30 kr. Da det lignede, uden sammenligning og jeg har ikke hørt Well tempered, så købte jeg en rulle for at høre hvordan det lyder hjemme i mit setup.
Rullen indeholder et stykke 60 x 100 cm, så der kan blive 6 stk. plademåtter for 30 kr. Det er sgu da et hit  Så nu skal der klippes og lyttes. 
|
Til top |
|
|
Imbalance Forum Bruger

Bruger siden: 06 December 2006 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 813
|
Sendt: 24 November 2009 kl. 14:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Man skal vidst lige vaske dem inden brug, da de klistre til vinylen hvis de ligger for længe synes jeg og ha læst.. Anden diy tråd
__________________ If You Cant Eat It Or F**k It.. Then Kill It!
|
Til top |
|
|
r-l-b Forum Bruger

Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
Sendt: 24 November 2009 kl. 14:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
to lag er bedre end et lag - læg dem lidt på tværs af hinanden - lidt støv gør dem mindre klæbende :-) - Jeg har kun oplevet et problem hvor jeg havde glemt en plade over nat - med pladestrammer - men så er det godt man har en pladevaskemaskinen Skridmåtte er især god på mellemhjulspladespillere - bedre end standardmåtter, filt, ruskind og bedre end fx Platter Matter Sammenlignet med de rigtigt dyre måtter har jeg dog ikke Skridmåtte fås nu også i sjove farver - pink - brandbilsrød - skrigblå - græsgrøn og hvid Så kan man poppe pladespilleren lidt op mens man er igang
__________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|
Til top |
|
|
Imbalance Forum Bruger

Bruger siden: 06 December 2006 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 813
|
Sendt: 24 November 2009 kl. 14:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
r-l-b skrev:
to lag er bedre end et lag - læg dem lidt på tværs af hinanden - lidt støv gør dem mindre klæbende :-) - Jeg har kun oplevet et problem hvor jeg havde glemt en plade over nat - med pladestrammer - men så er det godt man har en pladevaskemaskinen Skridmåtte er især god på mellemhjulspladespillere - bedre end standardmåtter, filt, ruskind og bedre end fx Platter Matter Sammenlignet med de rigtigt dyre måtter har jeg dog ikke Skridmåtte fås nu også i sjove farver - pink - brandbilsrød - skrigblå - græsgrøn og hvid Så kan man poppe pladespilleren lidt op mens man er igang
|
|
|
Med 2 har man jo os mulighed for at fjerne centeret på det øverste lag, hvis man mener at center mærkatet på vinylen er et problem.. __________________ If You Cant Eat It Or F**k It.. Then Kill It!
|
Til top |
|
|
pladejesper Forum Bruger

Bruger siden: 17 April 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 71
|
Sendt: 27 November 2009 kl. 21:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg ved ikke om i kender dette firma mht. billigehttp://herbiesaudiolab.home.att.net/ttmat.htm plademåtter, og håber ikke at jeg ødelægger tråden på nogen som helst måde, men de virker og superservice fik min i løbet af 10 dage!
Mvh.
Jesper
|
Til top |
|
|
r-l-b Forum Bruger

Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
Sendt: 27 November 2009 kl. 22:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Imbalance skrev:
r-l-b skrev:
|
|
|
Med 2 har man jo os mulighed for at fjerne centeret på det øverste lag, hvis man mener at center mærkatet på vinylen er et problem..
|
|
|
jeg tror med fordel man kunne tage det ene lag og presse det fladt inde ved "etiketcirklen" med en ovnopvarmet metalskive og lidt press fra noget tungt __________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|
Til top |
|
|
bjerager Udelukket fra forum

Bruger siden: 17 Marts 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 787
|
Sendt: 28 November 2009 kl. 08:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
pladejesper skrev:
Jeg ved ikke om i kender dette firma mht. billigehttp://herbiesaudiolab.home.att.net/ttmat.htm plademåtter, og håber ikke at jeg ødelægger tråden på nogen som helst måde, men de virker og superservice fik min i løbet af 10 dage!
Mvh.
Jesper
|
|
|
Enig - sådan en har jeg også, og jeg har været svært begejstret for den, siden jeg fik den.
|
Til top |
|
|