Tilbage til HIFI4ALL.DK 27. juni 2026 | 16:58   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Pladespillere
 HIFI4ALL Forum : Pladespillere
Emne Emne: rega planer 3 og Gram amp 2 problemerhejs (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Markuseg
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 19 Februar 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 57
Sendt: 15 December 2009 kl. 20:25 | IP-adresse registreret  

JEg har lige fået en Gram amp 2 ind ad døren idag. har hørt godt om sammensætningen af rega's p3 og gram's forforstærkere. da jeg så faldt over et godt tilbud på denne amp 2, slog jeg til...


men nu har jeg sat den til og der kommer ikke andet end hvid støj ud af højtalerne!
jeg har prøvet alt muligt for at få det til at virke, men uden held. er der nogen der har en idé om hvad der kan være galt?

min anlæg er som følger:
reciever er Harmon kardon hk 3480 (fungerer til MM)
rega planer 3 -24
Gram Amp 2 SE phono stage (den ny-indkøbte) (til MM)
tekni-fi k1 pick up (MM)

Jeg håber der er nogen der kan regne den ud for mig - eller må jeg vist slæbe den ned i lydbutikke evt...

heps
Til top Vis Markuseg's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Markuseg
 
Markuseg
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 19 Februar 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 57
Sendt: 15 December 2009 kl. 20:36 | IP-adresse registreret  

jeg kan lige tilføje at der ikke er jord-stik på rega pladespillerne, men det ved i folk herinde jo selvfølgelig :)
Til top Vis Markuseg's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Markuseg
 
r-l-b
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 20 September 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 7702
Sendt: 16 December 2009 kl. 02:01 | IP-adresse registreret  

fungerer din rega i mm indgangen i HK forstærkeren?

er din nyindkøbte gram amp tilsuttet din HK i linje indgang eller i mm indgang - er den en riaa forstærker skal den tilsluttes en linje indgang

sidder bundpropstikket på tonearmen fast (er der sådan et på en rega 3,24?)

Har du en direct cd knap eller lignende som kan være trykket ind på din HK som du har overset?


__________________
for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
Til top Vis r-l-b's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af r-l-b
 
Markuseg
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 19 Februar 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 57
Sendt: 16 December 2009 kl. 14:42 | IP-adresse registreret  

hmm, jeg er ikke helt med på hvad du mener med linje indgang. bagsiden på recieveren ser sådan ud:


og jeg ved heller ikke helt hvad du mener med bundpropstik. men der er hverken noget galt med min forstærker eller pladespiller. begge spiller godt - det var først da gram amp'en kom på, at det f**kede op...
Til top Vis Markuseg's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Markuseg
 
Halo8
Lukket konto
Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger!

Bruger siden: 03 Maj 2009
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 477
Sendt: 16 December 2009 kl. 19:39 | IP-adresse registreret  

Hej!

Med linje indgange menes der enten din CD, Tape eller VID1, 2, 3. Det vil ikke fungere hvis du tilslutter en extern RIAA til
Phono indgangen.



__________________
Mvh

Flemming
Til top Vis Halo8's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Halo8
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes