| Sendt: 19 December 2009 kl. 10:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jo lidt. Jeg lånte en gang en Aniversary 70 af Michael Madsen. En fremragende pickup som kun i mindre grad led af de højfrekvensbetoninger som de typiske Ortofon MC pikcupper. Den var meget glat og helstobt. Så absolut en af de bedste Ortofon havde lavet på det tidspunkt.
Desværre for Michael lånte han den ud igen til en anden, som knækkede nålefanen af - slut med en god pickup. __________________ Jan Nielsen
Music is all about the groove, and you don't find grooves on a cd......
|