| Forfatter |
|
edge Branchemedlem

Edge Audio Solutions
Bruger siden: 21 Februar 2009 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1203
|
| Sendt: 02 Januar 2010 kl. 17:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
perejvind Forum Bruger


Bruger siden: 27 November 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2488
|
| Sendt: 02 Januar 2010 kl. 18:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Meningen med den er jo at man kan afspille meget medtagede plader. Prøv blot at se på de plader der vises i videoen. Det ville jo være umuligt at afspille dem med en almindelig pladespiller. __________________ I like techno - UNPLUGGED!
|
| Til top |
|
| |
pqrannes Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 23 November 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1571
|
| Sendt: 02 Januar 2010 kl. 18:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
I alt fald til lykke med indlæg nr. 1.000, Edge! PQR __________________ Masser af vintage grej.
www.vintagehifi.dk
|
| Til top |
|
| |
edge Branchemedlem

Edge Audio Solutions
Bruger siden: 21 Februar 2009 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1203
|
| Sendt: 02 Januar 2010 kl. 19:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak skal de have Hr. Ja det er gået hurtigt, men det gør det jo når man er i godt selskab.  __________________ Hilsen Flemming
EAS will rise again...
|
| Til top |
|
| |
Lencofyn Forum Bruger

Tidligere schmidt2
Bruger siden: 06 Januar 2009 Lokalitet: Bornholm
Status: Offline Indlæg: 705
|
| Sendt: 04 Januar 2010 kl. 07:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
edge skrev:
Tak skal de have Hr. Ja det er gået hurtigt, men det gør det jo når man er i godt selskab.  |
|
|
Det prøver jeg også at forklare konen, men hun tager den ikke for gode varer  ku ikk lad være... Men det er sgu da genialt, optisk aflæsning. Det der musik ruller hvornår fandt man på det? Er det lirekasse metoden eller er det en rille som på en LP?
|
| Til top |
|
| |
BjarkeHedegaard Forum Bruger


Bruger siden: 23 September 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1575
|
| Sendt: 05 Januar 2010 kl. 23:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
perejvind skrev:
|
Meningen med den er jo at man kan afspille meget medtagede plader. Prøv blot at se på de plader der vises i videoen. Det ville jo være umuligt at afspille dem med en almindelig pladespiller.
|
|
|
Godt så, så er jeg også med. Sad og stenede over, at videoen primært viste, man heller ikke kan afspille en smadret plade med lysleder.. men du har da ret.. her får man lov at høre al skratteriet.. hurra! __________________ Mvh Bjarke Hedegaard
|
| Til top |
|
| |
BjarkeHedegaard Forum Bruger


Bruger siden: 23 September 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1575
|
| Sendt: 05 Januar 2010 kl. 23:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Men hey.. fandt ud af man kan spille på cylindre! Eller i hvert fald at man åbenbart gør det!
__________________ Mvh Bjarke Hedegaard
|
| Til top |
|
| |
Sveske Forum Bruger


Bruger siden: 22 Januar 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2337
|
| Sendt: 06 Januar 2010 kl. 20:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Eksemplet med cylinderen viser jo netop, hvorfor det er så smart en metode: på normal vis er det umuligt at afspille cylinderen dér hvor der er en enorm bule. Nålen hopper og danser, men med lyslederen er resultatet bare et lille pop. Det er sgu da skidesmart! __________________
Guide til billedupload
|
| Til top |
|
| |