| Sendt: 03 Februar 2010 kl. 21:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa..
Hvor er det fedt når man investerer lidt penge i noget og man så bliver belønnet med nydelse.
Jeg har jo fået fat i en Planar 3 og har en Pearl pickup påsat...mmmmm...lækker lyd.
Jeg har virkelig fået løsten tilbage til vinylen.....Jeg har et par Dire Straits som cd og vinyl og har selvfølgelig matchet dem mod hinanden...Lige her syntes man kan dele vandene...Jeg ved ikke om jeg kan sige vinyl er bedre, men der er alligevel en form for hmmmmm. liv, følelse og dynamik tror jeg beskriver det fint.
Pearl puén har fat i bund og top med masser af detalje. Der hvor jeg mest overrasket var faktisk den særdeles veldefinerede mellemtone som den har....Trommer, guitar og sax spiller den som en drøm.
Den er jo ikke kørt helt til endnu så jeg forventer kidt mere af den....Men jeg syntes den er værd, at nævne for dem der mangler en god MM pu. Og jo, jeg ved godt, at lyd høres forskelligt og sådan skal det jo være....Men anbefale den gør jeg alligevel.
Nå, men bare en lille indskydelse....Hygge __________________ No entiendo alta fidelidad :-/
Pero el sonido es bueno para el alma
|