Bruger siden: 12 Juni 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 16
Sendt: 10 Februar 2010 kl. 19:42 | IP-adresse registreret
amongoeth skrev:
hej
er der nogle der har erfaring med ortofon mc3turbo,evt hvordan den spiller
i forhold til en ortofon om30.
Hej.
Jeg har haft en Ortofon mc3turbo engang siddende i en RB250 arm. Mit indtryk af den er at den er behagelig, lidt varm at lytte på, men ikke videre detaljeret. En ganske udmærket allround pick-up for den ikke alt for kræsne musikelsker. Jeg skiftede den ud med en Rega Exact, hvilket hjalp noget på detaljerne. Jeg har aldrig lyttet til en om30, så der kan jeg ikke hjælpe.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum