| Sendt: 14 November 2010 kl. 21:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej der ude :) Jeg har nu endelig fået sat min anlæg sammen som jeg mener det skal være. Der er dog nogle ting der mangler, blandt andet en CD afspiller eller en god DAC.. Når men de to ting passer jo ikke her :) Mit udstyr ind tilvidere består af: HT: Disse DIY http://www.hifisentralen.no/forum/index.php/topic,21060.0/al l.htmlForstærker: En Rega Elex Pladespiller: Rega P2 (ved sådan set ikke noget om den da jeg fandt den i storskrald) Og ellers så bruger jeg en Ipod classic med ALAC filer på.. Ny er det så at jeg jo godt kan høre forskel på om det er min Ipod eller plade spilleren jeg høre fra, og OMG hvor jeg elsker lyden fra de plader jeg sætter på!  Men nu er det desværre sådan at det ikke er specielt meget jeg kan høre af pladerne, afspilleren lyder fint på de første 30% af en plade, men begynder så at skætte og falde ud i den ene kanal osv.. Jeg har prøvet at indstille vægten og hvad der nu ellers kan indstilles, men uden effekt(kun til det værre)? Skal jeg have en ny pickup, Og hvis ja, hvad skal det så være for en? Vil nemelig meget gerne kunne høre de plader jeg nu engang har, for det lyder virkeligt godt fra dem.. Jeg kan tage nogle billeder af det hele hvis det er nødvendigt? Mvh Tobias:)
|