Nej, det kan ikke bruges, om det så er en mm eller en mc, selv en gammel mono spu vil nok ik kunne vride det rundt, det er for stift.
Nogen har skrevet om de tynde ledere fra en gammel mus(du ved såen en til pc)kan bruges, jeg har kigget på det synes at isoleringen er for stiv, til det formål.
og jo tykkere ledningen/litsen er jo mere påvirker det også den bevægelige masse.
Hvis kablet er gået i stykker i armen, så kan du få noget i Lydbutikken fra projekt, med pålodede terminaler til pu, mener jeg gav 395kr for det for mange år siden, men det er pænt langt, det sider i min sme 3012'er.
hvis det bare er for at prøve noget nyt, så sats ikke på at du kan høre den store forskel, på det korte stykke ledning her er tale om, spil af tid efter min mening.
hvis det er på en rega 250/300 er det helt fint blot at skifte ved probben til fks fletcher 100, og nogen gode phonostik, det kan godt give et lille løft/mere lækker lyd, måske farvelade.
Jeg ved godt det er meget oppe i tiden, med at der ikke skal være nogen lodninge i armen, men tænk på hvor mange lodninger der er i bare din riaa
meget stort problem så, vilken kvalitet er cobberet på printpladen, og er det en god isolator, uden kapacitet, vis den da ikke er hardviret.
Brug i stedet flere penge på en rigtig god pu/nål, og mange plader.
Kabler gør en forskel, men de er ikke nødvendigvis bedre bare fordi de koster spidsen af en jetjager.