| Sendt: 08 Maj 2011 kl. 14:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej. Jeg er kommet i den heldige situation at jeg har arvet en luxman pd272 og 3 meter lpér. den har ikke kørt i 5 år, så jeg tænkte om der var nogle ting jeg skal være opmærksom på eller med når jeg skal starte den her i den kommende fremtid. den er i mint condition og står helt original i sort og alu, støvlåget er også rigtig pænt, kun med meget få pudseridser. pickup er en ortofon lmb 20.
Mvh den heldige...
ps hvis man skulle ud og investere i en ny pickup hva skal man så gå efter.
|