| Sendt: 06 Juni 2011 kl. 22:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
For at kunne afspille fra en pladespiller skal man brug en RIAA forstærker. Der er tre muligheder: 1: Den kan sidde i pladespilleren, det gør den typisk ved billige nye pladespillere. 2: Det kan være en boks for sig selv, de koster fra 300,- 3: Den kan sidde i forstærkeren, det gjorde den typisk førhen, moderne forstærkere har det normalt ikke.
Watt fortæller noget om hvor højt forstærkeren kan spille.
|