Tilbage til HIFI4ALL.DK 25. juni 2026 | 12:04   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Pladespillere
 HIFI4ALL Forum : Pladespillere
Emne Emne: Rem Hjælp (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
sl-l20
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 11 Juni 2011
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 3
Sendt: 11 Juni 2011 kl. 20:12 | IP-adresse registreret  

Hej Har en Technics Sl-l20 hvor køber man en ny rem til sådan en? er der nogen der kan sige mig hvor gammel den model er?

 

Mvh Jan



__________________
Jan c
Til top Vis sl-l20's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af sl-l20
 
jan_stevns
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 16 December 2005
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 3852
Sendt: 11 Juni 2011 kl. 22:00 | IP-adresse registreret  

sl-l20 skrev:

Hej Har en Technics Sl-l20 hvor køber man en ny rem til sådan en? er der nogen der kan sige mig hvor gammel den model er?

Mvh Jan

f.eks her : http://www.turntablebasics.com/belts/technics.html

service manualen finder du her : http://www.vinylengine.com/library/technics/sl-20.shtml

 



__________________
-Jan@tecdata.dk
..... en Rigtig Receiver vejer over 30 Kg
Til top Vis jan_stevns's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jan_stevns Besøg jan_stevns's Websted
 
Stanley
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 Januar 2006
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 3344
Sendt: 11 Juni 2011 kl. 23:13 | IP-adresse registreret  

Han skrev desværre SL-L20, og der har de kun brugermanualen :

http://www.vinylengine.com/library/technics/sl-l20.shtml

Drivrem her :

http://www.vintage-electronics.cc/Technics_.html

 

Til top Vis Stanley's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Stanley
 
Kemil
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 26 Maj 2011
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 28
Sendt: 12 Juni 2011 kl. 09:38 | IP-adresse registreret  

Hej.

Mangler du remmen  eller er den blevet for slap ??.

Hvis den er blevet slap, så kog den  . Det hjalp på min Thorens rem. Nu trækker den pladetallerken plus 400 gram "pladevægt" .

Til top Vis Kemil's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kemil
 
sl-l20
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 11 Juni 2011
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 3
Sendt: 12 Juni 2011 kl. 23:27 | IP-adresse registreret  

Hej Og tak for hurti svar, jeg havde håbet på en dansk side da jeg ikke har helt styr på at bestille i udlandet. ved ikke rigti hvad jeg stiller op med dette..

 

Indtast Shipping Information og Presse Update  

< method=post name=shipping =http://emartnet.com/cart/odb/cart.odb>< value=Gold = name=service> < value=4780 = name=MerchantID> < value=1 = name=qresponseComplete> < value=$qresponse$ = name=qresponse>  < name=setShipSel> < ed>First-Class Mail (kun USA)<>Post (kun USA)<>Canada<>International<>Global Priority Mail < value="W1abNIrH3s6C7vHs $5.50,dL8H4Im/Ner1Urig $7.50,pxu7T4ixcUB4psFe 10%," = name=DisPWD>  < = value=Update =submit name=submit1>
Check Sales Tax

< method=post =/cart/odb/cart.odb>< value=Gold = name=service> < value=1 = name=qresponseComplete> < value=$qresponse$ = name=qresponse> < value=4780 = name=MerchantID> < value=1 = name=setTax>    For ordrer sendes i Colorado: < = value="Tilføj Skat " =submit name=submit> Klik her for at tilføje 3,9% moms
Vælg betalingsmulighed at tjekke ud


__________________
Jan c
Til top Vis sl-l20's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af sl-l20
 
sl-l20
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 11 Juni 2011
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 3
Sendt: 12 Juni 2011 kl. 23:32 | IP-adresse registreret  

Svar til kemil, remmen er sprungen


__________________
Jan c
Til top Vis sl-l20's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af sl-l20
 
Jblfan
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 13 Februar 2009
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 527
Sendt: 13 Juni 2011 kl. 00:20 | IP-adresse registreret  

186x4x0,6 mm ... - den skaffer din nærmeste radiohandler / radioværksted vel til en hund eller under...???

/ JBLfan



__________________
MMmmmmm.... - JBL....
Til top Vis Jblfan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jblfan
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes