| Sendt: 31 Oktober 2011 kl. 14:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har fundet min gamle Delphon GS-5D pladespiller frem fra det sorte hul, den snurrer fint, men eneste lyd kommer desværre fra pick-up´en. Der er 3 ledninger fra den, 1 stk forsyningskabel, 1 stk 5-polet DIN stik og 2 tynde ledninger som viklet sammen med tape. Nogle ideer til hvad de skal bruges til????
|