| Forfatter |
|
Ningbo Forum Bruger


Bruger siden: 15 Oktober 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 757
|
| Sendt: 16 Februar 2012 kl. 08:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har netop købt en brugt Holfi Vitalus i KSB, men sælger havde desværre ikke nogen manual eller tekniske data.
Jeg kan nok finde ud af at tilslutte den , men der sidder en række vippekontakter kaldet load and gain og det vil være interessant for mig om belastnings-kapaciteten kan indstilles, så hvis nogen har manualen og vil hjælpe mig med en kopi eller blot kan forklare de 10 små dip-swhitces, vil jeg blive meget glad.

__________________ mvh
Ningbo
|
| Til top |
|
| |
Ningbo Forum Bruger


Bruger siden: 15 Oktober 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 757
|
| Sendt: 17 Februar 2012 kl. 00:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Slet ingen (OK i har ikke haft et døgn endnu) der kan hjælpe mig.
Jeg har fundet nedstående i en tysk anmeldelse :

Her er så kun 8 switches på billedet, men de omtaler 10.
Jeg tror jeg har købt en rigtig billig Riaa, endda med MC, men før jeg tilslutter en MC vil jeg lige være sikker på hvad jeg gør.
Har i øvrigt ikke fået prøvet den endnu, det må vente til weekenden.

Al hjælp modtages med kyshånd og skal der en flaske på bordet gør jeg også gerne det.
Hvorfor skal det være så besværligt med Holfi dokumenter ??? Ja, de eksisterer ikke mere, men de har da eksisteret i nyere tid - artiklen er fra 2007. __________________ mvh
Ningbo
|
| Til top |
|
| |
allanowich Forum Bruger


Bruger siden: 21 August 2010 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 9894
|
| Sendt: 17 Februar 2012 kl. 01:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
 Så vidt jeg kan læse, skal alle kontakter i off, så er den i mm position. __________________ If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
|
| Til top |
|
| |
highenden Udelukket fra forum


Bruger siden: 20 November 2011 Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline Indlæg: 598
|
| Sendt: 17 Februar 2012 kl. 02:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja og hvis DIP 1 og 2 "vippes" til ON, står den til MC, de yderligere "DIPs" er til fintilpasning til den anvendte P.U
__________________ Basti@live.dk
|
| Til top |
|
| |
SMAJ Forum Bruger

Bruger siden: 26 April 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 404
|
| Sendt: 17 Februar 2012 kl. 13:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
eller du kan ringe til mr hostein himself
|
| Til top |
|
| |
Ningbo Forum Bruger


Bruger siden: 15 Oktober 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 757
|
| Sendt: 17 Februar 2012 kl. 18:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis jeg havde en mailadresse skrev jeg gerne til ham!
__________________ mvh
Ningbo
|
| Til top |
|
| |
Brok Forum Bruger


Bruger siden: 05 Marts 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3136
|
| Sendt: 17 Februar 2012 kl. 20:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Med al respekt, hvor ser du de sidste to dip switches? På dit eget fine billede i første indlæg er der netop 8. I den tyske tekst du har klippet ind med billede (hvoraf der ej heller ses 10) fremgår der ikke noget der indikerer tilstedeværelsen af de fraværende to? Hygge, Brok __________________ Skodgrej og popmusik
Der findes 3 slags mennesker, dem som kan tælle og dem som ikke kan tælle
|
| Til top |
|
| |
Præsten Forum Bruger


Bruger siden: 10 Februar 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 2063
|
| Sendt: 17 Februar 2012 kl. 21:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der står "acht DIPs". Det betyder 8 At der senere står at 8 forskellige impedanser er mulige når DIP 1 og 2 er slået til, betyder ikke at der skal være 10. Desværre kan jeg ikke hjælpe med hvad indstillingerne er. mvh Præsten __________________ 2A = 101010
DEQX-bruger/supporter
Undervands-Rugby
Præstens OB1
|
| Til top |
|
| |
Janop Forum Bruger


Bruger siden: 16 Marts 2008 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 436
|
| Sendt: 17 Februar 2012 kl. 21:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det burde ikke være så svært, de 2 første switches på on, og så prøver du dig frem til du har den bedste lyd
__________________ Jan O. Pedersen
|
| Til top |
|
| |
Ningbo Forum Bruger


Bruger siden: 15 Oktober 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 757
|
| Sendt: 18 Februar 2012 kl. 00:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Og JA! jeg har løst mysteriet. Jeg har skilt Riaa'en af og ved nu hvad switchne gør. __________________ mvh
Ningbo
|
| Til top |
|
| |
sigma6 Udelukket fra forum

Bruger siden: 07 April 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1611
|
| Sendt: 18 Februar 2012 kl. 00:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Formlen for udregninger er 1/R = 1/R1 +1/R2+ 1/R3
|
| Til top |
|
| |
Mikkel G Administrator gruppe

Redaktør og Indehaver
Bruger siden: 09 August 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 4934
|
| Sendt: 18 Februar 2012 kl. 01:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Uvedkommende indlæg er slettet, og tråden lukkes, da trådstarter har løst sit problem.
Men hold da op, hvor går der nemt børnehave i den herinde. Man skulle ikke tro, at det var voksne mennesker, der debaterede med hinanden 
|
| Til top |
|
| |