| Sendt: 17 Februar 2012 kl. 12:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej.
jeg har fået mulighed for at købe sådan en svend til 500kr. men jeg kender ikke modellen. er der nogen der kan fortælle om
det er noget man skal holde sig fra eller er det noget der kan bygges vider på. den skulle fungere fint som den står nu. håber
der er nogen der kender lidt til modellen.
|