| Sendt: 27 Februar 2012 kl. 11:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej alle!
Håber at der er nogen som kan måske vide en hel masse omkring pladespillere. Har en Technics SL2000, spiller ok, men jeg
har oplevet at membraner på højttaler mens den spiller rykker sig rigtig vildt. Det er ikke det samme ved Cdafspilning uanset
hvor stærk drejes på volume knapen. Højttaler er 250Watt hver, forstærker dog 120Watt på kanaler. Jeg må nævne at jeg har
skiftet selve nålen på pickup arm for et styk tid siden, men har ikke haft lejlighed at spille den så højt.
Er det måske selve nål som er måske ikke af godt kvalitet (den er en af de billigere slags), , eller er det noget andet?
Tak og Mvh
Varga
|