Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2026 | 22:56   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Pladespillere
 HIFI4ALL Forum : Pladespillere
Emne Emne: Uret til Hi Fi-rummet? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Kasper/Lolland
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 20 November 2010
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 112
Sendt: 29 Februar 2012 kl. 21:05 | IP-adresse registreret  

Dette ur burde være selvskrevet til Hi Fi-rummet!

http://hen-house.dk/product/vinyl-tap-507/



__________________
De bedste hilsner
Kasper
Til top Vis Kasper/Lolland's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kasper/Lolland
 
LoudandClear
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Eget ønske!

Bruger siden: 27 Februar 2011
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 963
Sendt: 29 Februar 2012 kl. 21:09 | IP-adresse registreret  

... men ikk til den pris!
Til top Vis LoudandClear's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af LoudandClear
 
klypstefan
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 09 Maj 2009
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 636
Sendt: 29 Februar 2012 kl. 21:25 | IP-adresse registreret  

det burde ikke være særlig svært at diy'e sådan et ur :)
Til top Vis klypstefan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af klypstefan
 
BertelB
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Eget ønske!

Bruger siden: 10 Marts 2011
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 657
Sendt: 29 Februar 2012 kl. 22:07 | IP-adresse registreret  

Jeg lavede et ur af en 78'er og et billigt 50,- ur, det har fungeret i over 20 år. Viserne blev malet for at få den rigtige farve. Men det er lidt cool med en viser der ligner en pick-up arm, selv om den ikke er ægte.
Til top Vis BertelB's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af BertelB
 
Nissemanden
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 04 Oktober 2009
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 716
Sendt: 29 Februar 2012 kl. 22:08 | IP-adresse registreret  

Svigerfar har et der er diy'et - Han har det i køkkenet/ved spisebordet. Og det er endda konen, der har bestemt at der skulle købes anlæg for 20.000

Hans er dog med alm visere og ikke den der underlige arm, som må være en lille fesen plast dims.


Men er det ikke en ret alm ide? Den er da oplagt i hvert fald - problemet blivera t finde en plade, som man vi undvære og samtidig gerne vil eje
Til top Vis Nissemanden's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nissemanden
 
Kasper/Lolland
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 20 November 2010
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 112
Sendt: 29 Februar 2012 kl. 23:00 | IP-adresse registreret  

Det var også den PU-arm lignende viser der "triggede" mig. Har selv haft sådan et LP ur lavet af et marskandiser-ur og en gammel LP. Måske man skulle begynde at lede efter rigtig billige pladespillere på loppemarkederne og gå i "kreativitets-mode"!

__________________
De bedste hilsner
Kasper
Til top Vis Kasper/Lolland's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kasper/Lolland
 
Nissemanden
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 04 Oktober 2009
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 716
Sendt: 01 Marts 2012 kl. 06:17 | IP-adresse registreret  

Armene er vel for lange - og sikkert også alt for tunge til et almindeligt værk.
Til top Vis Nissemanden's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nissemanden
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes