Bruger siden: 29 Januar 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3
Sendt: 23 Januar 2013 kl. 23:24 | IP-adresse registreret
Jeg har fået fingrene i en ældre Rega planar 3. Desværre har de vist sig, at signalkablet på den ene leder er mørnet og halvt
knækket.
Jeg har spurgt en forretning (scalahifi) til råds og fik den besked at det ikke kunne betale sig at få den repareret. Det kunne de
nemlig ikke fikse og pladespilleren skulle derfor sendes til England = meget dyrt!
Jeg spørger derfor forummet til råds - hvem ved hvordan man skifter eller reparerer sådan et kabel?
Bruger siden: 05 December 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 587
Sendt: 24 Januar 2013 kl. 12:35 | IP-adresse registreret
Jeg var selv udsat for at min RB300 arm fik kablet ødelagt. Jeg valgte at sende min arm til inspirehifi i england - hvor jeg fik bytte min arm ud med en Inspire X100 fireball tonearm.
Bruger siden: 03 Oktober 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 954
Sendt: 24 Januar 2013 kl. 16:46 | IP-adresse registreret
Til trådstarter, hvis du har mulighed for det, vil jeg gerne se på dit kabel og vurdere om det kan laves forsvarligt eller om det skal skiftes. Jeg bor på Amager. Bare send en pm.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum