Bruger siden: 06 Januar 2009 Lokalitet: Bornholm
Status: Offline Indlæg: 705
Sendt: 27 Oktober 2013 kl. 13:37 | IP-adresse registreret
Med skræk og gru har jeg erfaret at min Lenco har været udsat for et snig angreb.
Skulle demonstrere mit low budget anlæg for en kammerat her til formiddag. For at bevise at man med små midler kan få et yderst vellydene anlæg.
Men kan så ikke få armen til at spore korrekt. Og det er ikke mere end en uge siden det sidst kørte.
Erfarer så til min store gru at armen har fået et tryk 16. Så den bøjer på midten og lidt til den ene side.
Men hvad der helt nøjagtigt er hændt aner jeg ikke. Til alt held havde jeg pickuppen af for at skifte over til en anden model. Men det ser godt nok underligt ud. Mistænker en af mine husdyr for muligvis at have benyttet spillen som springbrædt. Sådan en 6 kg's kat kan nok trykke til når den enten lander eller sætter fra.
Så nu skal jeg se mig om efter en ny arm... Øv bøv...
Bruger siden: 02 Juli 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 6421
Sendt: 27 Oktober 2013 kl. 13:41 | IP-adresse registreret
Klovn, hvilken er det??? 75/78/???
__________________ Alt under 500 watt er til garagen.
Mens Løgnen løb fra Bagdad til Konstantinopel, fumlede Sandheden fortsat rundt efter sine sandaler.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum