| Sendt: 24 Oktober 2004 kl. 23:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej alle,
Jeg har lige fået et par stykker hjem af den lille og meget billige digitale forstærker (t-amp) fra Sonic Impact....
Jeg vil gerne lave et lille selvbyg projekt ud af denne lille forstærker.. Jeg har ingen erfaringer med selvbyg/modificering andet end fra den gang jeg var 15 år, og splittede alt elektronik fra hinanden ;o) -så jeg tænker at det er et godt sted at starte her, med denne her lille sag som har kostet mig små 300kr incl. forsendelse fra USA..
Jeg har kigget på diyaudio.com, og vil i store træk gerne efterligne det projekt, altså sætte nogle gode højtalerterminaler på, udskifte ledningsføringen i den (evt. med noget sølv-gejl?), et nyt og bedre pot-meter (har nada forstand her). Så skal den selvfølgelig i et lille fint kabinet og have en ok strømforsyning eller batteri.
Mht. til strømforsyning/batteri så vil jeg gerne spørge om der er nogen der kan hjælpe mig? -Hvad ville det mest optimale være? I et andet forum er der en gut der nævner at et bil-batteri ville være sagen... Jeg har ligeledes læst at den godt kan tåle 13.8v -og det lige skulle give et par watt mere? -ikke at det er vigtigt, men kort sagt vil jeg gerne finde ud af hvad der er det mest optimale at bruge som strømkilde til den -og det skulle gerne kunne gøres for 200-300kr...
review:
data sheet:
diy projekt som jeg gerne vil efterligne lidt:
Er der nogen der har et par tip så vil jeg blive glad... 
|