| Sendt: 26 December 2004 kl. 21:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har allerede lavet et indlæg her på hifi4all angående bygning af subwoofer-kabinet. Men nu spørger jeg så mig selv "Hvad med at bygge 2 12-ere ind i den gips-væg jeg har imellem mit og min brors værelse? Er godt klar over at det nok vil runge en del inde hos ham, men det må vi sq ku' finde ud af...Så må jeg jo bare nøjes med at fyre op for dem, sådan for alvor, når han ikke er hjemme ;-) Men noget helt andet er om det i det hele taget vil lyde godt. Jeg mener at gipspladen har en tykkelse på 10 mm. Hvis dette er et standard mål, men det liggerlige deromkring. Den er i hverfalde ikke tyndere end 10 mm. Der sidder nogle bjælker inde i væggen for at gøre den stabil, og der er ca. 1 m imellem. Så bliver det lige imellem sådan to bjælker at der kommer til at være 2 12-ere. Selvfølgelig skal det ikke lyde som en i helvede, men SÅ meget hifi-entiusiast er jeg skam heller ikke..... Ved ikke om der er nogen der vil kunne give mig et svar? Og nogle eventuelle løsninger hvis jeg lyster at sætte disse to enheder i væggen? :-O
|