Bruger siden: 01 Juni 2005
Status: Offline Indlæg: 27
Sendt: 07 August 2005 kl. 18:45 | IP-adresse registreret
Hej.
jeg har for ca. et år siden selv bygget en subwoofer. Men har ikke kunnet finde ud af at lave den færdig :( har oprettet en del indlæg herinde med svar, men har ikke fattet noget rigtigt :(
det jeg har er et 55 liters kabinet med den her enhed
har skruet enheden i. hvad så nu? jeg er totalt forvirret. vil helst ikke fore en formue på effektforstærker eller aktiv forstærker eller hgavd det hedder. vil helst bruge så lidt penge som muligt. min forstærker er bare en lille jvc forstærker, men den er helt ok.
Bruger siden: 18 Juni 2005 Lokalitet: Norge
Status: Offline Indlæg: 105
Sendt: 08 August 2005 kl. 20:09 | IP-adresse registreret
subw00fer skrev:
200 der har læst indlægget og 1 der har svaret
Det er kanskje ikke så rart........Hva er det egentlig du spør om?
Slik jeg forstår det har du laget ferdig kassen og montert elementet, men hva skjer så? Vil du ha tips til forsterker? Hvordan du skal bruke "sub'n"? Hvilken deling du bør bruke? Det er ikke lett å forstå hvor langt prosjektet ditt er kommet..........og hvilke "grep" som nå skal utføres?
Regner med at du hadde et prosjekt med en plan? Selv om du antyder at sub'n er ferdig, men det er ikke mer penger igjen............
Bruger siden: 08 September 2004 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 908
Sendt: 08 August 2005 kl. 22:13 | IP-adresse registreret
Utroligt at det lille JVC anlæg over hoved vil lave noget lyd til de store højttalere. men du kommer ikke uden om at købe en effektforstærker til at trække din sub.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum