| Forfatter |
|
lpm76 Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2004 Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline Indlæg: 697
|
| Sendt: 08 August 2005 kl. 18:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej alle glade kommende højttalerebyggere. (Der er vist en del af os for tiden )
The Loudspeaker Design Cookbook af Vance Dickason er på tilbud hos Eltek.no til 199 norske kroner, mod de normale 320,-
Godt for alle jer der har tænkt sig at bestille, og surt for mig der bestilte den i går til normal pris. (Så kan jeg lære det, ka' jeg...)
Husk at de tager 140kr i fragt hvis man køber under 2000kr, men måske er der basis for et gruppekøb.
__________________ Mvh
Lars P. Madsen
|
| Til top |
|
| |
skruerselv Udelukket fra forum

heltny/cujo
Bruger siden: 05 Juni 2005 Lokalitet: Øerne
Status: Offline Indlæg: 522
|
| Sendt: 08 August 2005 kl. 19:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, jeg vil ihvertfald godt være en del af den gruppe
|
| Til top |
|
| |
daniels Forum Bruger

Bruger siden: 26 Marts 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 3704
|
| Sendt: 08 August 2005 kl. 19:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
 Så fik jeg lov til at betale den fulde pris!!
Bestilte varer hos dem for en uge siden, og betalte de 320 for bogen. Varerne ligger hos Post Danmark, fordi de vil have mig til at betale told af dem... ÆV! Nu går der sikkert lang tid før jeg ser de varer.
__________________ DanielS - Alkohol tager toppen af ubehagen ved livet - Der findes ikke dårlige ideer, kun mangel på vilje til at udføre dem!
|
| Til top |
|
| |
3DX Branchemedlem

Lukket efter ønske fra bruger
Bruger siden: 02 September 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1930
|
| Sendt: 08 August 2005 kl. 19:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den kan var anbefales 
check evt. i UK. de har ikke moms på bøger, og da det er et EU land, skal man ikke betale DK moms 
men han er meget "traditionel", så der er ikke så meget hokus pokus, og tryleri. så der er nok nogen der bliver skuffet...... ingen nævnt! eller glemt  __________________ Der findes 2 slags menesker, og jeg er ikke en af dem...
|
| Til top |
|
| |
lpm76 Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2004 Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline Indlæg: 697
|
| Sendt: 13 August 2005 kl. 03:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
lpm76 skrev:
|
The Loudspeaker Design Cookbook af Vance Dickason er på tilbud hos Eltek.no til 199 norske kroner, mod de normale 320,-
Godt for alle jer der har tænkt sig at bestille, og surt for mig der bestilte den i går til normal pris. (Så kan jeg lære det, ka' jeg...) |
|
|
Må hellere sige at jeg har fået mine bøger, og jeg slap for told, på trods af at toldvæsenet havde haft åbnet pakken. Dejligt, men endnu bedre var det at Eltek havde solgt mig bogen for tilbudspris, selvom jeg bestilte den dagen inden tilbudet startede. Det er sgu flot...  __________________ Mvh
Lars P. Madsen
|
| Til top |
|
| |
daniels Forum Bruger

|
| Sendt: 13 August 2005 kl. 12:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der er nogen der er heldige. Jeg fik min pakke i går, fredag, og måtte betale fuld pris, og med told & moms oven i hatten
Det er ikke alle der er lige heldige.
__________________ DanielS - Alkohol tager toppen af ubehagen ved livet - Der findes ikke dårlige ideer, kun mangel på vilje til at udføre dem!
|
| Til top |
|
| |
F.Christians Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 4023
|
| Sendt: 13 August 2005 kl. 14:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
...Det er ikke alle der er lige heldige...
Er det derfor at du har en "brøler" som avatar, hr Daniels?
"The loudspeaker design cookbook" kan også købes igennem det engelske tidsskrift "Hifi-world"
?: Er det Post Danmark der bestemmer hvilke forsendelser, som er toldpligtige eller er det Told og Skat? 
|
| Til top |
|
| |
daniels Forum Bruger

|
| Sendt: 13 August 2005 kl. 14:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Brøleren skal minde mig om at gøre tingene rigtigt, første gang.
Held er ikke min stærke side...
Jeg ved ikke hvem der undersøger pakkerne, men jeg havde betalt per dankort, og det fremgik derfor ikke af pakken, hvilken værdi den havde (de havde ikke lagt en kvittering med. Så jeg fik et brev fra Post Danmark om, at jeg skulle indsende en kvittering, som de så kunne beregne told/moms af. Det forlængede lige leveringstiden med fire hverdage... __________________ DanielS - Alkohol tager toppen af ubehagen ved livet - Der findes ikke dårlige ideer, kun mangel på vilje til at udføre dem!
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 13 August 2005 kl. 14:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
...Held er ikke min stærke side...
Jeg lider med dig; jeg er nemlig mere heldig end egenligt forstandig og HURRA for det!
Jeg håber at bogen er i stift bind og at du lige gav dem på Post Danmark et håndkant-slag med den, smasker!
|
| Til top |
|
| |
daniels Forum Bruger

|
| Sendt: 13 August 2005 kl. 14:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg ulmede godt nok lidt, da jeg betalte told & moms på postkontoret, men heldigvis havde jeg stadig sparet penge i forhold til at købe indenfor EU (der var en del flere stumper end blot den bog), men ikke meget.
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 13 August 2005 kl. 14:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nå bare politiet ikke lige pludselig ringer på ens dør: Godaften i stuen, vi har fået en melding om, at De har købt varer i udlandet. Må vi godt have lov at komme indenfor?
Det bliver nok først til efteråret; folketinget har jo stadig sommerferie!
Må de drukne i Harzen!
|
| Til top |
|
| |
daniels Forum Bruger

|
| Sendt: 13 August 2005 kl. 14:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
He He...
HØRT! __________________ DanielS - Alkohol tager toppen af ubehagen ved livet - Der findes ikke dårlige ideer, kun mangel på vilje til at udføre dem!
|
| Til top |
|
| |