| Sendt: 06 September 2005 kl. 21:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey. Jeg har 2 Gamle! 12" bassenheder liggende herhjemme, af endnu ukendt mærke. Jeg har planer om snart at lave en aktiv subwoofer ud af disse. Dog har jeg ikke den forstærker der skal sidde i. Derfor vil jeg gerne høre hvad i vil anbefale til at trække disse 2 "monstre".... ? Det skal helst være forholdsvis billigt, da jeg ikke har planer om at bruge det særlig meget. (Et evt. link til køb af forstærkeren ville også hjælpe meget )
-Har hørt nogle snakke om nogel delfiltre i subwoofere, er disse dyre og er det nødvendigt?
-Skal man sætte bass refleks rør ind i kassen? eller har det ingen videre betydning ??
-Vil det være "farligt" eller virkelig ødelægge lyden, hvis man lægger noget plexiglas henover enhederne?
På forhånd tak for svarene. Jeg venter spændt på svarene  __________________ Pacex / Nikolaj
|