| Sendt: 07 September 2005 kl. 19:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
ska snart igang med at lave et ordentlig kabinet til mine proac 2.5 cloner men sker der noget ved at gøre fronten en lille smule bredere, bare den interne volume beholdes?? højden blir os den samme
|