Tilbage til HIFI4ALL.DK 22. juni 2026 | 17:26   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
DIY/Selvbyg
 HIFI4ALL Forum : DIY/Selvbyg
Emne Emne: Bas: Hvis stort er godt... (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Brisse
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 17 Marts 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 137
Sendt: 07 September 2005 kl. 20:55 | IP-adresse registreret  

... så må den her være rigtig rigtig god!!

http://www.mtxaudio.com/caraudio/products/subwoofers/jackHam mer.cfm

http://www.realmofexcursion.com/videos/MTX/jackhammer.1.wmv

Gadvide om jeg skal bruge en eller 2 til mit snurrerundt-lyd?

Til top Vis Brisse's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Brisse
 
janils
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
Pladespilleren.dk

Bruger siden: 02 Januar 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 3096
Sendt: 07 September 2005 kl. 22:10 | IP-adresse registreret  

Det der er jo en "minibas"  ... og det passer bestemt ikke, at det er den største bas, der nogensinde er monteret i en bil - se blot her:



__________________
Jan Nielsen
Music is all about the groove, and you don't find grooves on a cd......
Til top Vis janils's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af janils Besøg janils's Websted
 
roundsound
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 Marts 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1660
Sendt: 07 September 2005 kl. 22:15 | IP-adresse registreret  

Hmm Jan, den er vist ikke monteret i en bil   Eller er det ladet på en lastbil?
Til top Vis roundsound's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af roundsound
 
jkk1989
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 Marts 2005
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 338
Sendt: 07 September 2005 kl. 22:42 | IP-adresse registreret  

Det er jo brutalt med den der Jackhammer
Til top Vis jkk1989's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jkk1989 Besøg jkk1989's Websted
 
janils
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
Pladespilleren.dk

Bruger siden: 02 Januar 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 3096
Sendt: 07 September 2005 kl. 22:59 | IP-adresse registreret  

JBL Ti-5000 skrev:
Hmm Jan, den er vist ikke monteret i en bil   Eller er det ladet på en lastbil?

Ja, det er lastrummet i en stor lastbil! Jeg fandt billedet på en site om "spille højt" konkurrencer for bilhøjttalere. Der var desværre ikke nogen data eller andre oplysninger for dette monster, som helt sikkert er hjemmebygget.



__________________
Jan Nielsen
Music is all about the groove, and you don't find grooves on a cd......
Til top Vis janils's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af janils Besøg janils's Websted
 
Cyber-Frog
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 25 Maj 2003
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 762
Sendt: 07 September 2005 kl. 23:10 | IP-adresse registreret  

Det er langt fra den største bas til autobrug, der er f.eks også audiobahn's 34" - Som så vidt jeg husker koster lige omkring 50.000kr herhjemme.

__________________
M.v.H Cyber-Frog

Mit Setup
Til top Vis Cyber-Frog's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Cyber-Frog
 
janils
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
Pladespilleren.dk

Bruger siden: 02 Januar 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 3096
Sendt: 07 September 2005 kl. 23:43 | IP-adresse registreret  

Ja, Audiobahn laver også en stor bas. Om den er 34" ved jeg ikke - bedøm selv:



__________________
Jan Nielsen
Music is all about the groove, and you don't find grooves on a cd......
Til top Vis janils's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af janils Besøg janils's Websted
 
Cyber-Frog
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 25 Maj 2003
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 762
Sendt: 08 September 2005 kl. 00:10 | IP-adresse registreret  

Med mindre audiobahn lyver deres kunder op i ansigtet så er den 34" :)

__________________
M.v.H Cyber-Frog

Mit Setup
Til top Vis Cyber-Frog's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Cyber-Frog
 
daniels
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 26 Marts 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 3704
Sendt: 08 September 2005 kl. 01:27 | IP-adresse registreret  

Hvis der er nogen der vil se den Autobahn i real-life, så har de en stående/liggende i vinduet hos Dansk Auto Hifi på Åboulevarden i København. Og jo... Den er stor.


__________________
DanielS - Alkohol tager toppen af ubehagen ved livet - Der findes ikke dårlige ideer, kun mangel på vilje til at udføre dem!
Til top Vis daniels's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af daniels
 
miju
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Eget ønske!

Bruger siden: 31 Oktober 2003
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline
Indlæg: 2652
Sendt: 08 September 2005 kl. 10:36 | IP-adresse registreret  

JAAA!... men så er det jo bare at komme igen med at bygge en monster sub til hjemme biografen!!! ....  

Gad vide hvor mange l. en sådan 34" kræver?? og hvor dybt den rækker??

mvh.



__________________
M.

Til top Vis miju's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af miju
 
Cyber-Frog
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 25 Maj 2003
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 762
Sendt: 08 September 2005 kl. 12:42 | IP-adresse registreret  

Her er hvad der står på autohifi.dk om den:

34" Subwoofer på 5.000 Watt RMS.

650 Oz 4-lags Multi Strontium Magnet, Dobbelt 2 Ohms 5" 4-lags AVS Svingspole, Frekvensgang 10 Hz - 400 Hz. Med en følsomhed på 88,9 dB. Monteringsdybde 12" / 30,50 cm. Titanium/Aluminiums membran og 2" PHAT Skum ophæng. Multi connect Lug Lock Terminaler.



__________________
M.v.H Cyber-Frog

Mit Setup
Til top Vis Cyber-Frog's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Cyber-Frog
 
daniels
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 26 Marts 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 3704
Sendt: 08 September 2005 kl. 19:11 | IP-adresse registreret  

Jeg sidder og tænker på 34" og transmissionslinie...


__________________
DanielS - Alkohol tager toppen af ubehagen ved livet - Der findes ikke dårlige ideer, kun mangel på vilje til at udføre dem!
Til top Vis daniels's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af daniels
 
Wvack
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 Januar 2004
Lokalitet: Fyn Vest
Status: Offline
Indlæg: 360
Sendt: 09 September 2005 kl. 07:37 | IP-adresse registreret  

daniels skrev:
Jeg sidder og tænker på 34" og transmissionslinie...


DU ER JO SYG   

__________________
"Knowing is not enough, We must apply."
"Willing is not enough, We must do."

Bruce Lee
Til top Vis Wvack's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Wvack
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes