| Forfatter |
|
Brisse Forum Bruger


Bruger siden: 17 Marts 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 137
|
| Sendt: 07 September 2005 kl. 20:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
janils Branchemedlem

Pladespilleren.dk
Bruger siden: 02 Januar 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3096
|
| Sendt: 07 September 2005 kl. 22:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det der er jo en "minibas" ... og det passer bestemt ikke, at det er den største bas, der nogensinde er monteret i en bil - se blot her:

__________________ Jan Nielsen
Music is all about the groove, and you don't find grooves on a cd......
|
| Til top |
|
| |
roundsound Forum Bruger


Bruger siden: 29 Marts 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1660
|
| Sendt: 07 September 2005 kl. 22:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hmm Jan, den er vist ikke monteret i en bil  Eller er det ladet på en lastbil?
|
| Til top |
|
| |
jkk1989 Forum Bruger


Bruger siden: 28 Marts 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 338
|
| Sendt: 07 September 2005 kl. 22:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er jo brutalt med den der Jackhammer
|
| Til top |
|
| |
janils Branchemedlem

Pladespilleren.dk
Bruger siden: 02 Januar 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3096
|
| Sendt: 07 September 2005 kl. 22:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
JBL Ti-5000 skrev:
Hmm Jan, den er vist ikke monteret i en bil Eller er det ladet på en lastbil? |
|
|
Ja, det er lastrummet i en stor lastbil! Jeg fandt billedet på en site om "spille højt" konkurrencer for bilhøjttalere. Der var desværre ikke nogen data eller andre oplysninger for dette monster, som helt sikkert er hjemmebygget. __________________ Jan Nielsen
Music is all about the groove, and you don't find grooves on a cd......
|
| Til top |
|
| |
Cyber-Frog Forum Bruger


Bruger siden: 25 Maj 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 762
|
| Sendt: 07 September 2005 kl. 23:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er langt fra den største bas til autobrug, der er f.eks også
audiobahn's 34" - Som så vidt jeg husker koster lige omkring 50.000kr
herhjemme.
__________________ M.v.H Cyber-Frog
Mit Setup
|
| Til top |
|
| |
janils Branchemedlem

Pladespilleren.dk
Bruger siden: 02 Januar 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3096
|
| Sendt: 07 September 2005 kl. 23:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, Audiobahn laver også en stor bas. Om den er 34" ved jeg ikke - bedøm selv:

__________________ Jan Nielsen
Music is all about the groove, and you don't find grooves on a cd......
|
| Til top |
|
| |
Cyber-Frog Forum Bruger


Bruger siden: 25 Maj 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 762
|
| Sendt: 08 September 2005 kl. 00:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Med mindre audiobahn lyver deres kunder op i ansigtet så er den 34" :)
__________________ M.v.H Cyber-Frog
Mit Setup
|
| Til top |
|
| |
daniels Forum Bruger


Bruger siden: 26 Marts 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 3704
|
| Sendt: 08 September 2005 kl. 01:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis der er nogen der vil se den Autobahn i real-life, så har de en stående/liggende i vinduet hos Dansk Auto Hifi på Åboulevarden i København. Og jo... Den er stor.
__________________ DanielS - Alkohol tager toppen af ubehagen ved livet - Der findes ikke dårlige ideer, kun mangel på vilje til at udføre dem!
|
| Til top |
|
| |
miju Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 31 Oktober 2003 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 2652
|
| Sendt: 08 September 2005 kl. 10:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
JAAA!... men så er det jo bare at komme igen med at bygge en monster sub til hjemme biografen!!! ....
Gad vide hvor mange l. en sådan 34" kræver?? og hvor dybt den rækker??
mvh. __________________ M.
|
| Til top |
|
| |
Cyber-Frog Forum Bruger


Bruger siden: 25 Maj 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 762
|
| Sendt: 08 September 2005 kl. 12:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Her er hvad der står på autohifi.dk om den:
34" Subwoofer på 5.000 Watt RMS.
650 Oz 4-lags Multi Strontium Magnet, Dobbelt 2 Ohms 5" 4-lags
AVS Svingspole, Frekvensgang 10 Hz - 400 Hz. Med en følsomhed
på 88,9 dB. Monteringsdybde 12" / 30,50 cm. Titanium/Aluminiums
membran og 2" PHAT Skum ophæng. Multi connect Lug Lock Terminaler.
__________________ M.v.H Cyber-Frog
Mit Setup
|
| Til top |
|
| |
daniels Forum Bruger


Bruger siden: 26 Marts 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 3704
|
| Sendt: 08 September 2005 kl. 19:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg sidder og tænker på 34" og transmissionslinie...
__________________ DanielS - Alkohol tager toppen af ubehagen ved livet - Der findes ikke dårlige ideer, kun mangel på vilje til at udføre dem!
|
| Til top |
|
| |
Wvack Forum Bruger


Bruger siden: 14 Januar 2004 Lokalitet: Fyn Vest
Status: Offline Indlæg: 360
|
| Sendt: 09 September 2005 kl. 07:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
daniels skrev:
Jeg sidder og tænker på 34" og transmissionslinie...
|
|
|
DU ER JO SYG __________________ "Knowing is not enough, We must apply."
"Willing is not enough, We must do."
Bruce Lee
|
| Til top |
|
| |