Tilbage til HIFI4ALL.DK 22. juni 2026 | 13:20   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
DIY/Selvbyg
 HIFI4ALL Forum : DIY/Selvbyg
Emne Emne: Cerwin Vega V-Max 15" Bas subwoofer (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Flames
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juni 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 276
Sendt: 08 September 2005 kl. 16:40 | IP-adresse registreret  

Hey..

Nogen der har erfaringer med den "Cerwin Vega V-Max 15" sub enhed?.. den er jo rigtigt til bil, men kan den ikke bygges som sub. i et stue anlæg?

http://thansen.dk/product.asp?c=577275478&n=1589688117 &pn=1227400084 (ved godt det er ved Tsvansen" men det er jo CV ..
Til top Vis Flames's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Flames
 
Flames
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juni 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 276
Sendt: 08 September 2005 kl. 16:41 | IP-adresse registreret  

hvis der bare bliver smækket en sub forstærker i enden på den?..

Til top Vis Flames's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Flames
 
Flames
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juni 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 276
Sendt: 08 September 2005 kl. 17:07 | IP-adresse registreret  

Og hvordan sætter man en sub med sub forstærker til sin forstærker, når der IKKE er nogen sub udgang?
Til top Vis Flames's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Flames
 
torkild
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar
Produktionsteknikker, Dynaudio

Bruger siden: 15 Juli 2004
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 1309
Sendt: 09 September 2005 kl. 09:20 | IP-adresse registreret  

Flames skrev:
Og hvordan sætter man en sub med sub forstærker til sin forstærker, når der IKKE er nogen sub udgang?

 

Du skal bruge en line udgang, og delefiltret i sub forstærkeren.



__________________
Med denne udtalelse repræsentere jeg kun mig selv, og ikke Dynaudio.
Til top Vis torkild's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af torkild
 
torkild
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar
Produktionsteknikker, Dynaudio

Bruger siden: 15 Juli 2004
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 1309
Sendt: 09 September 2005 kl. 09:21 | IP-adresse registreret  

Flames skrev:
Hey..

Nogen der har erfaringer med den "Cerwin Vega V-Max 15" sub enhed?.. den er jo rigtigt til bil, men kan den ikke bygges som sub. i et stue anlæg?

http://thansen.dk/product.asp?c=577275478&n=1589688117 &pn=1227400084 (ved godt det er ved Tsvansen" men det er jo CV ..

HVor mange gange skal jeg skrive til dig at det virker ?



__________________
Med denne udtalelse repræsentere jeg kun mig selv, og ikke Dynaudio.
Til top Vis torkild's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af torkild
 
Flames
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juni 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 276
Sendt: 15 September 2005 kl. 21:44 | IP-adresse registreret  

behøves da ikke flere gange end højst nødvendigt
Til top Vis Flames's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Flames
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes