Bruger siden: 12 September 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 7
Sendt: 12 September 2005 kl. 13:44 | IP-adresse registreret
HeeJ derude medentusiaster...
Jeg går med tanken om at bygge højtaleren VP6 fra frequence.dk men vil meget gerne lave et andet desig... jeg har set så mange andre former, men kan ik få fat i nogle tegninger.
Så spørgsmålet er om nogle ville være så gavmilde og måske komme med nogle idéer eller billeder eller tegninger. (Er ikke bange for udfordring, bare det er realistisk )
Bruger siden: 12 September 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 7
Sendt: 12 September 2005 kl. 14:07 | IP-adresse registreret
ja... men det er bare designet jeg ik helt ved hvordan jeg skal bære mig ad med.? fordi jeg ku godt tænke mig nogle tegninger eller billeder at forholde mig til. jeg erlidt træt af det gamle firkantslook.. :)
Bruger siden: 13 Juli 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3141
Sendt: 12 September 2005 kl. 19:28 | IP-adresse registreret
Normalt er det en god ide hvis forpladens bredde er nogenlunde den
samme som på originalen. Derudover er der stort set frit slag bare
volumen er den samme
Bruger siden: 05 December 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 4790
Sendt: 12 September 2005 kl. 23:41 | IP-adresse registreret
Carrotman gav nok det mest præcise (og prisværdigt korte!) svar på dit spørgsmål .
Lige en ting, la' vær' med at skrive din e-mail adresse på et offentligt tilgængeligt site, det er det samme som at be' om spam - folk kan kontakte hinanden personligt via 'privat' knappen nederst i indlæggene.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum