| Sendt: 26 Oktober 2005 kl. 19:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja . Jeg er lige blevet færdig -...eller har lavet en prøve opstilling af min første diy sub fra frequence. I subben sidder en hypex ds2.0 og jeg har fået at vide den slukker efter nogle minutter, MEN MIN GØR IKKE ??
Sådan gjorde jeg :
samlede subben , tog et standard Phonokabel ( bandridge m. dobbelt skærm som jeg havde brugt til min DVD) satte det i Sub udgangen og dernæst ind i Right på subben.
derefter satte jeg strøm til subben og vupti den tændte ??? troede først den kunne tænde hvis den fik signal ?
derefter tænder jeg recieveren ( avr7000) og smækker en cd på og weee den spiller ..... men så når jeg slukker får min reciever , venter jeg 10 min på at subben slukker ...men nej den bliver bare ved med at være tændt. Kan det være rigtigt at jeg skal tænde og slukke bagpå den hver gang ?
lige en detalje jeg har studset over ... jeg kører i øjeblikket kun med left+right front og så den ene sub . Både left og right er oplyst ( med grå skrift inde i det røde omrids )
men selvom jeg har sat subben fra no til YES og den spiller er der stadig intet lys i Den røde sub firkant hvor jeg kan skimte at der ville stå LFE inde i hvis den var tændt.
Håber sq i kan hjælpe .... jeg har nemlig aldrig ejet en aktiv sub før nu 
|