| Sendt: 06 December 2005 kl. 20:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Søger lidt input i forbindelse med en højtalerkonstruktion
Har fået indkøbt lidt ScanSpeak enheder, da prisen var ydrst fornuftig. Ligger jeg inde med følgende: - 4 x 18W8531 bas/mellemtone - 2 x 9500 diskant
Update 15/12-2005 Har købt en 12M/4631G00 til en fornuftig pris :-), så nu er det jo ligesom afgjort!
Det første der faldt mig i øjnene var at "bare" bygge en kopi af denne konstruktion http://www.troelsgravesen.dk/SP95.htm, men da udfordringen her "kun" ville være at kigge efter Troels, er det blevet opgivet. (DIY skal være en udfordring og engang imellem skal der også være plads til at der går ingeniør i den )
Det jeg istedet for går og pudsler med er at lave en 3 eller 3½ vejs konstruktion. Og så var et at jeg tænkte at der må være nogen herinde der har erfaring valg af mellemtone og har lyst til at give input. Har selv kig på både 12M4631 og 13M8636, men er der nogen som har erfaring med hvordan disse lyder. Andre forslag er selvfølgelig også velkomne.
Derudover er der nogen som ved hvor man kan købe 4mm eller bøjeligt mdf i herning området? Hverken Silvan eller Råd og Dåd Byggecenter har det.
MVH Ulrik
|