| Sendt: 19 Januar 2006 kl. 20:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Jeg savner bogstaver til at "gnubbe" på fronterne. Jeg savner hvide bogstaver / tal i størrelse 2,5 alternativt 3 mm. Jeg har tidligere brugt DECAdry og Alfac. Jeg har forsøgt mange steder, men uden held.
Har du en ide om hvor disse kan skaffes - hjemmeside addresser vil være velkomne...
Mvh.
Kim
|