Det går ikke Essox, heller ikke selvom du vender hele sømkassen hen over strimlerne bagefter. Den med de vandrette flader kan jeg godt tilslutte mig. Min röv bli'r ihvertfald næsten helt flad når jeg sætter mig i min Fox-Chair.. Jamen vinylen er jo vant til musik, og klokkerne skulle jo gerne kompensere for det ødelagte i skære arbejdet. Er Fox virkelig så dårligt?
Sidste gang jeg blev bekræftet i Essox antagelse var da jeg for få dage siden fik den sindsyge idé at støve af foran LP-pladerne i reolen, hosteanfaldet varede i ca.et kvarter.. (endnu en undskyldning til at skylle efter med en herlig Primitivo) Enhver undskyldning er vel at betragte som en lovlig grund.
Mvh. Jens/Modifix, -der tit sidder og filosoferer/spekulerer i tændstik-bro-tonearme når han hygger sig med sine hjemmekogte bottom-mount swingtips under sine Fox, Barbel 1,25 lbs. 12`-bag sine Delkim's,, (Now We're gettin' advanced!) Var der ikke en tandlæge i HF. der har lavet en ligende tonearm? Advanced! Naaah. Men det lyder nice. |