Sendt: 19 Juni 2006 kl. 14:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Gentlemen
Apogee har solgt deres DDX-del til SIgmatel. I denne forbindelse har jeg fået tilbudt at købe restlageret af deres 50W Evaluation Boards.
Der er populært sagt tale om "Power-DAC's" med volumekontrol, dvs. integreret digital for/effektforstærker. Tilslut jævnspænding (max. 36V), højttalere samt digital kilde (cd, dvd, dab eller lignende) - og der er hul igennem. Alt digitaludstyr med sampling 32-48 kHz kan anvendes
Fidusen er at signalerne holdes digitalt fra kilde til forstærkning, uden unødig A/D og D/A konvertering, hvilket alt andet lige bør være en fordel. Læs mere på http://www.apogeemems.com/ddx/PDFs/EB-2100.pdf
Prisen vil være 2000 kr/stk. Læg dertil pris for strømforsyning + kabinet, som du selv må erhverve. Jeg binder mig for et vist kvantum, og vil ikke rykke på tilbuddet, med mindre der er minimum 15, der binder sig (=indbetaling af depositum kr. 500).
Giv et praj, hvis du er med - Test af 35W udgaven kan ses i High Fidelity 7/2001 - testen kan evt sendes i pdf-format.
Handelen er i givet fald ikke relateret til Innowatt - jeg har blot fået tilbuddet fra Apogee via Innowatt.
|